שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "גנץ ניסה להקים ממשלה עם המשותפת וליברמן"
דרעי טוען
יו"ר ש"ס הודה כי הן הוא והן נתניהו מתקשים ולדבריו "מגרדים את ה-61 מנדטים", אך בכל זאת הוא מאמין כי עם עבודה קשה יגיעו לתוצאה ותהיה הכרעה בבחירות
תגיות:
אריה דרעי | צילום: חורחה נובמינסקי, לע"מ

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר הערב (שני) בראיון ל'חדשות 12' כי רוב הציבור הימני מסורתי מעוניין בנתניהו כראש ממשלה: "לציבור הימני המסורתי יש רוב גדול, למעלה מ-70 מנדטים, והם מתגוששים אחד עם השני, כל אחד אומר אני אמלוך. אין חלופה אחרת לנתניהו – או נתניהו והליכוד שהם המפלגה הגדולה, או לפיד וליברמן שחתמו על הסכם עודפים".

עוד הוסיף דרעי: "הבחירות האלו מאוד מוזרות, יש 4 מפלגות שהן על גבול אחוז החסימה וזה משנה את כל התמונה". יו"ר ש"ס הודה כי הן הוא והן נתניהו מתקשים ולדבריו "מגרדים את ה-61 מנדטים", אך בכל זאת הוא מאמין כי עם עבודה קשה יגיעו לתוצאה ותהיה הכרעה בבחירות.

"הציבור הדתי רוצה בכל מחיר ממשלה עם נתניהו בראש, לכן גם נתניהו וגם אני עובדים קשה מאוד, אני עושה מאמץ גדול כדי שנגיע הפעם להכרעה. לציבור הימני והמסורתי בישראל יש כ- 70 מנדטים. אני לא פוסל אף אחד – ליברמן ולפיד הם אלו שפסלו אותי".

יו"ר ש"ס שוב התכחש לערבות שנתן לגנץ בשידור חי: "לא עבדתי על בני גנץ, זו הייתה המודעות שלי והרצון שלי שתהיה ממשלה שתחזיק מעמד. אני אמרתי את זה מעצמי שזה מה שאני רוצה, גנץ סגר הסכם עם נתניהו, אני לא ערב בהסכם הזה, אמרתי שאני משוכנע שממשלה כזו תשלים את ימיה וטעיתי".

"גנץ במשך שלוש מערכות בחירות עשה הכל להקים ממשלה בלי ביבי ובלי החרדים", טען דרעי והוסיף כי גנץ ניסה עד הרגע האחרון להקים ממשלה עם המשותפת ועם ליברמן. "כשהבין שלפיד לא ייתן לו להיות ראש המפלגה הוא בא להקמת ממשלה עם נתניהו".

"נוצר משבר אמון גדול ביניהם, אלה בחירות מיותרות לגמרי ויכולנו להמשיך עוד 3 שנים. בתקופה שאחרי הקמת ממשלה הגורמים המקצועיים באוצר אמרו שאי אפשר להעביר תקציב דו שנתי כי אנחנו לא יודעים מה יהיה עם הקורונה, אני התחננתי לכחול לבן שנסכים על תקציב של שנה ונתקדם הלאה".

"לא הקמתי את הממשלה הנוכחית ואני לא זה שחתמתי עם גנץ על הממשלה הפריטטית. אני זה שהתחננתי לגנץ להעביר תקציב חד שנתי, זו הייתה ההמלצה של כל פקידי האוצר, כולל החשב הכלכלי של האוצר. הם לא רצו להתקדם למען המדינה".

על התחקירים השקריים נגד המגזר החרדי אמר כי "פרסמתם כאן מכתב על עוזר בלשכה שלי. יש לכם מספיק כתבים מוכשרים, תבדקו מה קרה עם המכתב הזה, אמרו שיפנו ליועמ״ש. פרופ׳ מור יוסף החתנן לקבל דוגמא אחת של מקרה בודד. יש שם סכסוך עובדים וכדי לקבל צומת לב, הלכו ושיקרו שלשכת השר מתערבת. חבל מאוד ש׳ערוץ 12׳ לקח כזה תחקיר, בלי לבדוק לעומק ובלי לעקוב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא נשכח לא נסלח
    ליברמן גנץ לפיד הלכו לנסות להקים ממשלה עם המשותפת
    בושה וחרפה לא שכחנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים