שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » גנץ: "נעביר את פעילות המועצה לחיזמא"
בשל האבנים
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הגיע היום לחיזמא במחאה על זריקות האבנים הבלתי פוסקות באזור. קודם הוא נפגש עם אלוף הפיקוד
ישראל גנץ | צילום: מועצה אזורית בנימין
צילום: מועצה אזורית בנימין

במחאה על זריקות האבנים היומיומיות במרחב חיזמה, הגיע ראש מועצת בנימין ישראל גנץ לכניסה לכפר בקריאה להביא לפעול מול הפורעים כדי להביא להפסקה מוחלטת של הארועים.

גנץ הגיע יחד עם סגנו רפול אנגל ועם ראשי אגף הביטחון. הוא הודיע כי אם לא יעצרו זריקות האבנים תפעל המועצה באמצעות אגף הבטחון ותבצע בשטח פעולות לשמירה על בטחון התושבים. עוד אמר כי יעביר את לשכתו ופעילות המועצה לכניסה לכפר. "לא נאפשר את המשך הפגיעה בתושבים" אמר.

ראש המועצה הגיע למקום לאחר פגישה עם אלוף הפיקוד שהגיע ללשכתו במועצה. הם דנו במציאות הבטחונית ובהתגברות פעילות הטרור הערבי בכבישים בבנימין בחודשים האחרונים ובסמוך לחיזמא בפרט.

האלוף עידכן את גנץ בפעילות הצבא במטרה לעצור את חוליות זורקי האבנים ובקבוקי התבערה עם זאת בסיום הפגישה אמר גנץ בעת שהגיע למקום עצמו כי לא יהסס לפעול עצמאית בשטח בהובלת אגף הביטחון במועצה במידה ולא יהיה שיפור.

״הגענו לכניסה לכפר חיזמא. מציאות בה מכוניות ואוטובוסים נפגעים מידי יום היא פשוט לא נסבלת ולא מקובלת. צה"ל משקיע פעולות ומאמץ ואנו מודים לו מאד. בסופו של דבר במבחן התוצאה אנחנו לא יכולים להמשיך במצב בו יש פגיעה מדי יום".

"נפגשתי עם אלוף הפיקוד בצהרים ואמרתי לו שאנו סומכים על הצבא ופעולותיו אך אם המצב ימשיך, אנחנו במועצה נצטרך להעביר את הנוכחות שלנו לכאן. לא נאפשר המשך פגיעה בתושבים ועוברי הדרך.״ סיכם גנץ

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים