שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » גנץ: "נפעל מול כל חריגה מהנורמות"
בסיור בשומרון
שר הביטחון גנץ בסיור בשומרון: "לצד הגיבוי המלא שיש לצה"ל בשביל לממש את הפעילות שלו – נפעל מול כל חריגה מהנורמות של ערכי צה"ל"
שר הביטחון בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: ניקול לסקבי / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סייר היום (ג') בחטיבה מרחבית שומרון במסגרתו הגיע גם למקום הפיגוע בחומש ולמוקדים נוספים בגזרה, ביחד עם מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, עוזר שר הביטחון להתיישבות אבי אלימלך, מאו"ג איו"ש תא"ל אבי בלוט וראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה.

לאחר מכן קיים שר הביטחון ביחד עם ראש השב"כ רונן בר ומפקד מחוז ש"י במשטרה ניצב עוזי לוי, הערכת מצב מבצעית כולל מיקוד בנושא הפשיעה הלאומנית. במסגרת זו פגש גם את הצמ"מ המיוחד שהוקם בשומרון המתכלל את עבודת צה"ל, השב"כ והמשטרה בנושא.

שר הביטחון גנץ אמר בסיום הסיור: "אני מסיים סיור והערכת מצב באזור השומרון, ומבקש לשבח את כלל הכוחות מהצבא, מהשב"כ, מהמשטרה, וממג"ב שפועלים במרחב הזה. אנחנו נמשיך להגביר נוכחות, ונהיה דרוכים על מנת לשמור לפני הכל על ביטחון האזרחים".

"לצד הגיבוי המלא שיש לצה"ל בשביל לממש את הפעילות שלו – נפעל מול כל חריגה מהנורמות של ערכי צה"ל, כפי שראינו במקרה של מותו של עמאר אסעד. עודכנתי בתחקיר שאישר הרמטכ"ל, ואני מבקש להביע צער על מותו. החקירה של מצ"ח בנושא תימשך".

"נפגשתי עם חברי הצמ"מ המטפל בפשיעה הלאומנית ובטרור היהודי. צה"ל, המשטרה והשב"כ מרחיבים את האמצעים, ואנו נוודא שכל הכוחות הנדרשים רתומים למשימה. זהו מאבק שחשוב לביטחון ולא פחות מכך – לדמותנו המוסרית."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים