שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ: "נתניהו עושה תרגילים למנוע אכיפה שוויונית"
מסכם שבוע
יו"ר כחול לבן בסיכום השבועי: "ראינו את התמונות החמורות הלילה מבני ברק- אני מבקש לחזק את השוטרים שבחזית. אתם פועלים להציל חיי אדם ואתם לא נגד אף אחד"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

ראש הממשלה ושר הביטחון בני גנץ הציג היום (שישי) בסיכום השבועי שלו את פעילות מפקד הקורונה: "16,000 חולים, 400 חולים קשים ו-140 נפטרים. זה מה שמנעה רק החודש, מפקדת הקורונה הלאומית, אותה הוריתי להקים עם פרופ' גמזו בחודש אוגוסוט האחרון".

"אני לא רוצה לדמיין את מצבנו, אם הייתי נכנע למניפולציות של נתניהו שניסה בכל כוחו למנוע את כניסת מערכת הביטחון לטיפול בקורונה. במקום 10,000 בדיקות ביום, יש היום 120,000 בדיקות ביום".

"השבוע ביקרתי שם ושמחתי לראות את ההתקדמות של הצוותים- נתתי להם עוד משימות, וגם הן תבוצענה. בקבינט הקורונה, הבאנו לכך שצעירים בתיכון יחוסנו והובלנו קו אחראי שדורש אכיפה שוויונית – כלפי כל המגזרים ללא יוצאים מהכלל, עם עליית קנסות וסגירת מוסדות חינוך שמפרים את הסגר".

"כמובן שנתניהו עושה כל תרגיל אפשרי כדי שלא תהיה אכיפה שוויונית וכדי שהחוק לא יעלה בצורה מלאה למליאה- אנחנו לא נפסיק ללחוץ כדי שזה יקרה. ראינו את התמונות החמורות הלילה מבני ברק- אני מבקש לחזק את השוטרים שבחזית. אתם פועלים להציל חיי אדם ואתם לא נגד אף אחד".

"השבוע התחלף ממשל בארצות הברית. אני מכיר היטב את בכירי הממשל הנכנס, חלק גדול מהם עבדו מולי כשהייתי נספח צה"ל בוושינגטון וכשהייתי רמטכ"ל. ממשל ביידן הוא ממשל ידידותי לישראל, ואני משוכנע שגם בנושאים חשובים כמו איראן- אני יודע שאמצא אוזן קשבת".

"אני מתכוון לדאוג שאיש לא יחשוב להפריע לנו לשמור על ביטחון ישראל עם תרגילים ומעקפים שמסכנים אותנו. ולפעול כדי להחליף את אלו שלא ניתן להאמין להם, במנהיגות ישרה שאפשר לסמוך עליה שתשקם את המדינה", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים