שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גנץ קורא ללפיד, בנט וסער לפגישה מרובעת
נשאר באמצע
גנץ: "כחול לבן תמליץ על מי שיוכל להרכיב ממשלה מתוך מחנה השינוי ובלבד שנגיע גם לסיכומים על עקרונות יסוד שכוללים שמירה על הדמוקרטיה"
בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה היום ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער וקרא להם ל"קיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו". לדבריו, "קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו״.

בפוסט בפייסבוק כתב גנץ כי "מאז ליל הבחירות אני עוסק בכל כוחי בהקמת ממשלה ישרה שתביא להחלפת נתניהו. אמש נפגשתי עם לפיד, ובימים האחרונים שוחחתי עם בנט, סער ועם שחקנים נוספים במגרש הפוליטי".

"אני מתכוון לנצל את הכוח שנתתם לי כדי להבטיח שהממשלה היחידה שתקום כאן תהיה ממשלה ישרה שתדאג לכם ורק לכם ולעשות הכל כדי למנוע בחירות חמישיות. עד שזה יקרה, חבריי ואני בכחול לבן נמשיך להאבק בתוך הממשלה כדי לוודא שביבי לא יקדם במילימטר את מזימת אפריל ויפגע בשלטון החוק".

"כפי שאמרתי לכל אורך הדרך, אני אומר גם עכשיו: כחול לבן תמליץ על מי שיוכל להרכיב ממשלה מתוך מחנה השינוי ובלבד שנגיע גם לסיכומים על עקרונות יסוד שכוללים שמירה על הדמוקרטיה, על הביטחון, שיקום הכלכלה והבטחת שלטון ממלכתי".

"עוד בתחילת מערכת הבחירות קראתי לשים בצד את האגו ולהתאחד כדי להחליף את נתניהו- וכך אני קורא גם היום. אין לכם מושג כמה אין לנו זמן- על השולחן נמצא תקציב מדינה שחייבים להעביר כדי להצעיד את הכלכלה קדימה, מינויים רבים, ובעיקר- החזרת ישראל למסלול של יציבות אחרי שנתיים של טלטלה פוליטית".

"הדבר שהיחיד שנתניהו רוצה הוא בחירות חמישיות שישאירו אותו ראש ממשלה לפחות לעוד חצי שנה, בזמן שהוא עומד למשפט ומונע מינוי פרקליט מדינה ושר משפטים. בחירות שיובילו לריסוק גדול עוד יותר של הכלכלה והחברה בישראל, לבזבוז מיליארדים מיותרים ולשסע עמוק עוד יותר בינינו. כנבחרי ציבור, יש לנו אחריות וחובה מוסרית לשים את האגו בצד ולפעול לקידום הקמת ממשלה ואני אעשה הכל כדי שזה יקרה".

"לכן, שוחחתי היום עם יאיר לפיד, נפתלי בנט וגדעון סער, והצעתי להם שניפגש ארבעתנו בכדי לנסות ולמצוא פתרונות ביחד עם המפלגות הנוספות בגוש השינוי- בלי פסילות, ובלי חרמות. צריך לבוא עם עקרונות, אבל גם עם גמישות שתאפשר להקים ממשלה ולמנוע מנתניהו להישאר. אזרחי ישראל, יהודים, ערבים, חרדים, דתיים, חילונים, ימניים ושמאלנים – כולם ראויים לממשלה ישרה. יש רק דרך אחת לעשות את זה – אם האגו יילך, ביבי יילך", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים