שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » גנץ שוחח עם אבו מאזן על "צעדים בוני אמון"
טלפון מדיני
שר הביטחון לפלסטינים: "מדינת ישראל הייתה רוצה שעזה תשגשג, אבל לארגון הטרור חמאס אין שום רצון לראות את התושבים נהנים מעצמאות ומכלכלה פורחת"
בני גנץ ואבו מאזן | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק - ערוץ כנסת

שר הביטחון בני גנץ שוחח הערב (שני) עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן). בשיחה ביקש גנץ לברך את יו"ר הרשות הפלסטינית לרגל חג הקורבן. השניים שוחחו באווירה חיובית והעלו את הצורך לקדם צעדים בוני אמון בין ישראל לבין הרשות הפלסטינית שיסייעו לביטחון ולכלכלה של האזור כולו.

נשיא המדינה יצחק הרצוג, שוחח בטלפון הערב, עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, אבו מאזן, ובירך אותו לרגל חג הקורבן.

ברכת גנץ, לכבוד חג הקורבן, לפלסטינים ביהודה, שומרון, רצועת עזה ולכל המוסלמים ברחבי העולם, פורסמה בעמוד "אלמונסק" של יחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים: "עיד סעיד ואדחא מובארק לפלסטינים ביהודה, שומרון, ברצועת עזה ולכל המוסלמים ברחבי העולם".

"היום בדיוק לפני שנה, בחג הקורבן 2020, עוד היינו בשיאו של משבר הקורונה. עברה שנה ולשמחתי המאמצים המשותפים של כולנו, פלסטינים וישראלים, ערבים ויהודים, מוכיחים פעם נוספת שכשטובת הזולת והשכן עומדת לנגד עיניך, אפשר לצלוח כל מגפה וכל משבר. בנושא הבריאות, ובנושאים רבים נוספים נמשיך לשתף פעולה".

"מאז החג האחרון, דברים השתנו – לשמחתי תושבי יהודה ושומרון חוזרים אט אט לשגרה, מבצעי החיסונים נמשכים, ולצד הצעדים שאישרתי לחג שיאפשרו למחוסנים להגיע לתפילות בהר הבית ולביקורי משפחות, נמשיך לפתח את הכלכלה באזור ולפעול בתיאום למען השלום והביטחון. זו מחויבות אישית שלי וזה מה שנכון לאזרחי ישראל ולפלסטינים כאחד".

"לצערי, זה לא המצב ברצועת עזה. מדינת ישראל הייתה רוצה שעזה תשגשג, אבל לארגון הטרור חמאס אין שום רצון לראות את התושבים נהנים מעצמאות ומכלכלה פורחת. המדיניות שלנו ברורה – היציבות הביטחונית והשבת הבנים הישראלים שמוחזקים באופן בלתי חוקי בידי חמאס הם המפתח לכלכלה טובה יותר ולעתיד טוב יותר לאזור כולו. כולי תקווה שנוכל לשפר את העתיד למען כולנו", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים