שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » גנץ שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקאי
לראשונה
שר הביטחון סיים את שיחתו הטלפונית עם מקבילו לויד אוסטין. מזכיר ההגנה הדגיש בפני גנץ את עוצמת הברית הביטחונית שחולקת ארה"ב עם ישראל
תגיות:
בני גנץ | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

שר הביטחון בני גנץ, סיים כעת (חמישי) את שיחתו הטלפונית עם מקבילו, מזכיר ההגנה האמריקני החדש, לויד אוסטין. גנץ איחל למזכיר ההגנה אוסטין הצלחה בתפקידו, ציין בפניו כי הוא יודע שיבצע אותו על הצד הטוב ביותר והביע בפניו את ציפייתו לחידוש הקשר הקרוב שקיימו בעבר, בתקופת שירותם הצבאי.

מלשכת גנץ נמסר כי מזכיר ההגנה אוסטין הדגיש בפני שר הביטחון גנץ את עוצמת הברית הביטחונית שחולקת ארה"ב עם ישראל וכן הביע את המחויבות האמריקנית לשימור יתרונה האיכותי.

שר הביטחון העלה בפני מזכיר ההגנה את הצורך להתמודד עם התוקפנות האיראנית ולוודא כי מתגבשת מולה מדיניות אפקטיבית שתגן על היציבות האזורית. שר הביטחון הדגיש בפני שה״ג את חשיבות השיח הביטחוני השוטף והתאום האסטרטגי בכל הרמות, בסוגיות שעל הפרק. גנץ ואוסטין סיכמו להישאר בקשר רציף ובתיאום קרוב וכן להיפגש בהזדמנות האפשרית הקרובה.

מזכיר המדינה האמריקאי החדש, אנתוני בלינקן, שוחח אתמול עם שר החוץ הישראלי, גבי אשכנזי, והדגיש כי ארצות הברית נותרת מחויבת לביטחונה של ישראל, ותמשיך לעבוד באופן קרוב עם ישראל במטרה להביא שלום למזרח התיכון. בשיחה עם אשכנזי, שיבח בלינקן את "הסכמי אברהם" שנחתמו בחודשים האחרונים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בחריין, סודאן ומרוקו, והוסיף כי זהו אינטרס אמריקאי להמשיך בתהליך זה, גם תחת ממשל ביידן.

מוקדם יותר אמר בלינקן במהלך מסיבת עיתונאים כי ארצות הברית לאת חזור להסכם הגרעין כל עוד איראן מסרבת למלא את התחיובותיה וכי היא מתכננת להפר אותן גם בעתיד. "יקח זמן עד שנוכל לשפוט אם כוונותיה של איראן רציניות", אמר מזכיר המדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים