שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני: "אין סיכוי שניכנס לממשלה הזאת"
מפריך את השמועות
ח"כ גפני קורא לשר כהנא: "אני מודיע פה למתן כהנא, שבמידה והוא מוציא את הרפורמה בכשרות מחוק ההסדרים, נגיע לשבת איתו"
יו"ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר אמש בריאיון לרדיו 'קול ברמה': "אני אופטימי וחושב שהממשלה יכולה ליפול בקרוב, מדובר בקואליציה מוזרה ושברירית – לדעתי מייד לאחר העברת התקציב, יתחילו המריבות הגדולות בתוך הממשלה".

"איילת שקד, שותפה מלאה לשקר של נפתלי בנט, מול העם, זה נכון שהיא מדי פעם עושה קולות של חזרה לימין, אבל אני לא מאמין בזה – אם היא באמת רוצה לעשות את זה, היא מוזמנת להראות את זה במעשים ולהפיל את הממשלה. אני מעריך שימינה לא תעבור את אחוז החסימה".

גפני מפריך את השמועות שמופצות בימים האחרונים: "כל הדיבורים על חברי כנסת שיערקו מיהדות התורה – שטויות. מי שמוציא את התדרוכים הללו, זה חברים בממשלה, הדבר הזה מגעיל אותי – אין סיכוי שניכנס לממשלה הזאת".

במהלך הריאיון קרא ח"כ גפני לשר כהנא: "אני מודיע פה למתן כהנא, שבמידה והוא מוציא את הרפורמה בכשרות מחוק ההסדרים, נגיע לשבת איתו. אבל אין סיכוי שהוא יעשה את זה".

על התקשורת הוא לא חוסך בביקורת: "אני מכיר את כלי התקשורת פה במדינה, ולדעתי אין בעולם הדמוקרטי תקדים לדברים שקורים פה- כולנו ראינו איך תקפו את רה"מ הקודם, בנימין נתניהו, על דברים שוליים ממש – אם נתניהו היה נואם ומספר על המבצע של המוסד, היו הורגים אותו".

"אני שומע ממנסור עבאס, אי שביעות גדולה מהממשלה הזו", טוען גפני. "כל מה שהתחייבו להם הם לא קיבלו. במהלך השיחות איתו הבנתי שאם המצב הזה ימשיך, הוא יפרק את הקואליציה. רע"מ לא נמצאת בממשלה כי חבריה היו עם בנט בבני עקיבא".

על עתיד עולם הישיבות גפני אומר בכאב: "יש לראשי הכוללים והישיבות סיבה להיות מודאגים. נכון לעכשיו ירדו כמה מאות מיליונים מתקציב הישיבות, מקווה שנצליח להציל את התקציבים לעולם התורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים