שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בניגוד לליצמן אני לא מחרים את יאיר לפיד"
גפני מותח ביקורת
ח"כ משה גפני מתח הערב ביקורת פנים חרדית והאשים את חוסר ההנהגה הקיימת בחברה החרדית בתוצאות העגומות של ההתנהלות סביב משבר הקורונה
משה גפני ויעקב ליצמן | | צילום: צילום: באדיבות חדשות JDN

יו"ר דגל התורה וועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מתח הערב ביקורת פנים חרדית והאשים את חוסר ההנהגה הקיימת בחברה החרדית בתוצאות העגומות של ההתנהלות סביב משבר הקורונה.

"אנחנו בתקופה שאין הנהגה, הממשלה לא מתפקדת, כל שר מושך לכיוון שלו, אין תקציב, וזו המציאות. אם זה יוביל לבחירות זה יהיה אסון למדינה", אמר גפני בראיון למהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי', לאחר שנשאל לעמדתו בענין יחס המדינה כלפי האוכלוסייה החרדית, בכל הקשור לאכיפת תקנות החירום.

גפני חשף כי הציע לפני מספר חודשים להקים צוות של נציגים חרדים בתוך המל"ל, שיתנו יעוץ כדי שהציבור יבין מה רוצים ממנו. לדבריו, ההצעה קיבלה אור ירוק מראש הממשלה בנימין נתניהו וראש המל"ל מאיר בן שבת, "אבל באו אנשים ודרשו נציגים גם מהמגזר שלהם, ומאז הכל נתקע. מקבלים החלטות על שמחת תורה בלי להבין בכלל במה מדובר".

על כוונת הממשלה להגדיל את הקנסות למפרי ההנחיות אמר יו"ר ועדת הכספים: "דיבר איתי הבוקר ח"כ אשר שהוא יו"ר ועדת החוקה ואני מקוה שהוא לא יאשר אצלו בוועדה את תקנות הגדלת הקנסות הבלתי פרופורציונליות שראש הממשלה מבקש לאשר כעת. זה לא הגיוני ולא פרופורציונלי".

במהלך הראיון, שהיה הראשון שהעניק גפני לתקשורת מאז החלים ממחלתו, הוא נשאל על האופציות הפוליטיות העתידיות לאור הנסיקה בסקרים של בנט ושל לפיד, שלפי הערכות שונות נרשמת התקרבות בניהם בשבועות האחרונים, והביע פסימיות באשר לסיכוייו של בנט להיבחר לראשות הממשלה. "בנט נכנס בתוך התפר ואומר 'אני ינהיג' ובסקרים מקבל הרבה מנדטים, הוא מדבר יפה ואין משהו אחר, אם זה רציני אני לא בטוח", אמר.

על יחסיו עם לפיד אמר גפני, כי בניגוד לליצמן הוא לעולם לא החרים איש בפוליטיקה, "אני מדבר עם כולם. בניגוד לליצמן שמתעלם באופן מופגן מלפיד, אני מדבר איתו. הוא התקשר אליי ואמר לי שלמרות שאין לו הסכמות על כלום, במשכן הכנסת אוהב אותי – אבל לא אשב איתו בממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים