שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני חושף עזרה מצד סער בעניין הטלפונים הכשרים
"בצנעא"
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הבוקר ותקף את התנהלות הממשלה בפגיעה והרס היהדות. גפני אף קרא לא לדבר עם חברים מהקואליציה כי זה "חילול השם"
חה"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הבוקר לרדיו קול ברמה ותקף את התנהלות הממשלה בפגיעה והרס היהדות. גפני אף קרא לא לדבר עם חברים מהקואליציה כי זה "חילול השם".

"יש קבוצה בממשלה שזה חילול השם לדבר איתם כי כל מטרתם להרוס את היהדות ולפגוע בציבור המסורתי כמו איווט ליברמן בנט ומתן כהנא. אסור להיפגש ולדבר איתם על דבר וחצי דבר. יש להם יעד למחוק את כל היהדות. כל אחד שנפגש איתם גורם נזק שאין כדוגמתו".

ח"כ גפני התייחס לסערה שעורר רה"מ לאחר שטס בעיצומה של השבת לרוסיה: "זה שאין לבנט ערך לשבת אנחנו יודעים. הוא לא שאל שום רב, לכן אני מטיל ספק בדתיות שלו. לא נכנסנו לעניין הזה למרות שיש לנו הרבה מה לומר. תמיד אפשר לומר פיקוח נפש אבל הוא כבר ידע מזה לפני ופשוט לא התחשב".

לאחר שקרא לא לשוחח עם חברים מהקואליציה, חושף גפני: "מצאתי אוזן קשבת אצל סער בנושא הטלפונים הכשרים. אנחנו עושים את זה בצנעא ואני לא רוצה לשבח מישהו. אבל יש כאלו שאפשר לנסות לדבר איתם ולהביא תוצאות. בעבר סער ואני היינו חברים ודרכנו נפרדו אבל נשארנו בקשר".

לסיום התייחס גפני לסערה בעקבות סגירת קבר הרשב"י במירון: "מה היה קורה אם היה מגיע אומן או זמר מאחת ממדינות העולם ומגיע לאירוע בישראל והיו בעיות בחשמל לא היו מתקנים את זה? מגיעים למירון המוני יהודים. ז׳ באדר זה זמן חשוב, פתאום נזכרו שיש שם בעיות בטיחות. מה כהנא עושה כל היום? מתן כהנא חצוף ומושחת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים