שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גפני: "נערי השוליים הם משלנו, לדאוג להם"
חסר תקדים
יו"ר דגל התורה: "כתבה לי אמא בדם ליבה, ואני רוצה להכות על חטא. היא אומרת לי: הבן שלי הוא ילד חרדי. הוא השתתף בפוגרום הזה. אבל אתה, תדאג גם לנערי השוליים"
תגיות:
משה גפני | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נשא במליאת הכנסת נאום חסר תקדים בהתייחסות הממסד החרדי כלפי נוער השוליים והתנצל על נאום קודם שנשא בנושא השבוע: "התקשרה אלי אימא – אני דיברתי פה בדיון הקודם ואמרתי שאלה ששרפו הם נערי שוליים. הבאתי תמונה של נערים, טענתי שחלקם אפילו לא תושבי בני ברק, יש להם x כזה על הגב, זה משהו".

"והיא כתבה לי בדם ליבה, ואני רוצה להגיד את זה כאן במליאת הכנסת, ואני רוצה להכות על חטא. היא אומרת לי: הבן שלי הוא ילד חרדי. הוא השתתף בפוגרום הזה. אבל אתה, חבר כנסת, שאתה דואג לציבור החרדי, תדאג גם לנערי השוליים. אל תשאיר אותם בצורה כזאת שהם ילכו וישרפו אוטובוס – מה שבמיינסטרים של הציבור החרדי לא קיים, אין אלימות כזאת".

גפני הבטיח: "ואני מתכוון לפנות לראש עיריית בני ברק; יכול היות שאני אבקש גם מראש עיריית ירושלים: הלקח הגדול שאנחנו נלמד ממה שהיה באירועים האלה – לדאוג לאותם נערים שמתחברים לכאלה שהם עבריינים אלימים, לדאוג להם, למצוא להם פתרון, פתרון חינוכי".

"אני מכה על חטא על מה שאמרתי פה", הוסיף יו"ר דגל התורה, "בגלל שזאת הייתה האמת, אבל הייתי צריך לחשוב על האימא בבני ברק שמזילה דמעות על הבן שלה, והינה עומד פה גפני ומדבר נגדו: הוא לא משלנו. הוא משלנו, והוא חטא וצריך להיענש, אבל אנחנו צריכים לדאוג לו. תודה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים