שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ג' אישררה את ההחלטה: "לא לתמוך בנסיגה"
חב"ד יתרצו?
הנציגים אישררו את ההחלטה המיוחדת שלא תתמוך בשום נסיגות מארץ ישראל. פרוש חתם על מסמך התחייבות נוסף בו התחייב לשלול מכל וכל הקמת מדינה פלסטינית
משה גפני | צילום: באדיבות המצלם

נציגי רשימת "יהדות התורה" אישררו מחדש את ההחלטה המיוחדת של הרשימה שלא תתמוך ח"ו בשום נסיגות מארץ ישראל, ועל פי החלטת מועצת גדולי התורה היא תמשיך במדיניות זו.

כזכור, במערכת הבחירות הקודמת לכנסת חתמו ראשי "יהדות התורה" נציגי "אגודת ישראל" ו"דגל התורה" על המסמך ובו התחייבות מפורשת "להמשיך ולסייע לנוכחות המוגברת של אחינו בני ישראל התושבים בעיר העתיקה בירושלים, ובחלקים נוספים בתוך יהודה ושומרון, ולהשגת האמצעים השונים הנדרשים לקבע בהם, חיי קהילה, חינוך ודת.

בעקבות המסמך המחייב התגייסו כל רבני ומשפיעי חב"ד לסייע להצלחת הרשימה שהיא "הרשימה החרדית ביותר" העונה לכל שלושת השלימויות שהיו חשובים לרבי.

בנוסף, חתם סגן השר מאיר פרוש, המשמש כנציג נאמן של רבני ועסקני חב"ד על מסמך התחייבות נוסף בו התחייב שלא לתת יד לכל מהלך של פגיעה בהלכה ובפרט בשמירת השבת, בלימוד התורה בישיבות ובכוללים, וכן שלילה מוחלטת של פגיעה כל שהיא בשלימות העם ע"י תיקון חוק מיהו יהודי על פי ההלכה.

פרוש גם התחיייב לשלול מכל וכל הקמת מדינה פלסטינית אפילו באופן של אוטונומיה, ואפילו לא דיבור על כך במו"מ. כמו כן, התחייב להקים ישובים יהודיים בכל רחבי יהודה ושומרון ובכל שאר חלקי ארץ ישראל ע"פ ההלכה.

אישרור ההחלטה מחדש התקבל בקורת רוח מרובה בכל ריכוזי חב"ד שיכולים שוב להצביע בלב שקט ליהדות התורה בהתאם להוראות רבני ומשפיעי חב"ד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים