שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "ג' היא המפלגה שהרבי הורה להצביע עבורה"
הגר"ג אקסלרוד
זקן רבני חב"ד פונה לקהילת חב"ד בארץ בעניין ההצבעה לכנסת בו תוקף בחריפות רבה את ההצבעה למפלגת "הציונות הדתית" וקורא להצביע ל"יהדות התורה"
הרב גדליה אקסלרוד | צילום: חב"ד אינפו

הרב גדליהו אקסלרוד אב"ד בבית הדין חיפה וזקן רבני חב"ד פונה לאנ"ש בעניין ההצבעה לכנסת בו תוקף בחריפות רבה את ההצבעה למפלגת "הציונות הדתית": "תנועת הנוער שלה וממילא הבוגרים מעורבבת בנים ובנות ביחד, ללא כל הפרדה".

"כן בית הדין הסיטוני לגרים מטעם משרד ראש הממשלה שהגיורים שלא שלו הם ללא על מנת לקיים מצוות והמתגיירים נשארים נכרים ונכריות כמו לפני טקס הגיור. עשרות הדיונים המפעילים את בית הדין הזה רובם ככולם הם בוגרי ישיבות "הציונות הדתית", והמנהיג הרוחני שלהם שהיה ראש מערך הגיור קיבל "פרס ישראל" על הכנסת חמישים אלף גיורים מזויפים לכלל ישראל רח"ל וידועה מלחמת החורמה שלכם כ"ק הרבי נשיא הדור בענין מיהו-יהודי שהגיור לא יהיה מזויף".

בהמשך כותב הרב אקסלרוד כי "מפלגת 'יהדות התורה' שסימנה 'ג' כשמה כן היא מפלגה שמציעה ודרכה היא תורתנו הקדושה והיא באופן הכי ברור המפלגה החרדית ביותר שהרבי הורה להצביע עבורה"

"ידידי מכובדי כבוד הרב מאיר פרוש ידועה דרכו שמתנגד להחזרת אף שעל מארץ ישראל ליבי אויבנו ומשמיע דעתו מעל במת הכנסת בעוז ע"פ: הכוונתו של כ"ק הרבי נשיא הדור".

"בחמש עשרה השנים האחרונות נעשה עוולה נוראה ומרודה בתורתנו הק' רח"ל שבשלושת הערים חיפה, ירושלים ותל אביב הקימו בבתי הקברות בתים רבי קומות ושם משליחים את מתי ולא קוברים אותם באדמה כנגד פסק גדולי התורה שליט"א ויש אלפים רבים של מתי מצווה שאינם מגיעים לקבר ישראל ח"כ הנכבד הרב מאיר פרוש הבטיח שיילחם בכל כוחו בעז"ה להמשיך ולספק את האפשרות לקבורת קרקע ורק כך להביא את המתים למקום מנוחה, ויישר כחו על כך ואין לך מצווה הגדולה ממנה".

"אין ספק כלל שבהצבעה ליהדות שסימנה "ג" מקיימים הוראת כ"ק הרבי נשיא ישראל ויבורכו השומעים", הוא מסיים את מכתבו הנחרץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים