שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » דברי התעוררות על הצפוי לעם ישראל
לפני שבוע וחצי
שלושה הקלטות נדירות ובהם צפה האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ערב האסון במירון את הסכנות של מלחמה ופיגועים
ראב"ד מרוקו, רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א | צילום: מוסדות שובה ישראל

בשלושה הקלטות שונות שהתפרסמו השבוע, נשמעו דבריו של האדמו"ר, רבי יאשיהו פינטו שליט"א, לפני שבוע וחצי, כאשר בדבריו הוא מזהיר ממלחמה ומסכנו בטחוניות שאמורות להגיע בקרוב. "רק קיום התורה והמצוות וההתחזקות שלנו, במיוחד בימי ספירת העומר, היא התשובה לסכנות של הפיגועים והמלחמות אמר הרב פינטו".

בשיחה שמסר האדמו"ר לפני ל"ג בעומר אמר, כי "כל מי שיש לו עינים רואה שיש רעש בעולם, וצפויים זמנים קשים ולא פשוטים", בשיחה אחרת עם אחד ממקורביו סיפר הרב פינטו לפני כשבוע וחצי על חלום שחלם, ואמר כי הוא חושש ממלחמה וממצב בטחוני קשה בארץ בשבועיים הקרובים.

בשיחה אחרת שהיתה עם אחד מרבני הישיבה, לאחר שהמנדט להקמת הממשלה עבר לידי יאיר לפיד, סיפר אותו תלמיד לאדמו"ר, על ההצהרות של ליברמן וחבריו, כנגד התורה ולומדיה, כשהרב התבטא, "ברגע שמדבירם נגד התורה יתחילו פיגועים ומלמות הקב"ה, לא נותן שישחקו עם התורה".

תלמידיו של הרב יאשיהו פינטו שנמצא בימים אלו במסע חיזוק לקראת שבועות בכמה ממדינות אירופה, נערכים לחזק ולעורר יהודים רבים ככל האפשר, בתורה ובמע"ט, כדי לעורר רחמים, כשהאדמו"ר מבקש במיוחד לחזק את לימוד התצורה, לימוד ספר דברים, ולבישת שק מידי יום, פעולה המובאת בספרי הקדמונים שכוחה גדול לעורר רחמי שמים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים