שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "דברי שוקן הם הוכחה כי השמאל רודני ותוקפני"
טענת מעוז
"גדעון לוי כתב לאחרונה בטור נוקב והגדיר את השמאל כמחנה אשר השנאה העבירה אותם על דעתם. אנחנו רואים את זה יום יום, וגם היום בדבריו של שוקן" אמר מעוז
טוויטר Twitter | צילום: khak, שאטרסטוק

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז התייחס לאמירתו של מו"ל הארץ עמוס שוקן מהיום שאמר כי "שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה", חה"כ מעוז אמר כי שוקן הוא עוד הוכחה להגדרה שטבע איש השמאל גדעון לוי לפיה "השמאל חולה, רודני ותוקפני".

"דבריו המעוותים והמחליאים של עמוס שוקן הם עוד הוכחה להגדרה שטבע איש השמאל גדעון לוי", אומר חה"כ מעוז, "גדעון לוי, איש מתוך מחנה השמאל, כתב לאחרונה בטור נוקב והגדיר את השמאל כמחנה חולה, רודני ותוקפני, אשר השנאה העבירה אותם על דעתם. אנחנו רואים את זה יום יום, וגם היום בדבריו של שוקן".

"לצערנו רה"מ בנט נתן לחבריו של שוקן את השלטון, יחד עם האיסלם הרדיקאלי, ונתן רוח גבית לשמאל, והשמאל מרים ראש ומקצין. הרוצחים השפלים הם כבר לא הבעיה, אלא הנרצחים, עולם הפוך, ממשלה הפוכה, שצריך שתעבור מהר מן הארץ", הוסיף מעוז.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר הגיב עמוס שוקון בטוויטר "שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאיזורי מלחמה". את הדברים הוא כתב בתגובה לשרשור בטוויטר בציוץ של יו"ר מרץ.

יו"ר מרצ אורי זכי כתב: "לא ניתן למחוק את הזיקה של עם ישראל לחברון, כור מחצבתנו, עיר אבותינו ואמהותינו. לא ניתן גם למחוק את הקיצוניות, האלימות וההשפעה ההרסנית של ההתנחלות בחברון על אלפי תושביה הפלסטינים. לא חברון, כי אם ההתנחלות בחברון היא אחד המיזמים השנויים ביותר במחלוקת בישראל".

בתגובה אליו כתב צייצן בטוויטר: "למד היסטוריה ותבין מי האלים ומי הקיצוני, דרך אגב, לא צריך היסטוריה רחוקה מידיי. תעשה בגוגל שלהבת פס ז"ל ובית הדסה… לא ניתן לכם לעוות את ההיסטוריה ואת המציאות. חאלס". כאמור בתגובה לדבריו הגיב שוקון את דבריו בעניין האחריות שמוטלת על הורי הילדה שנרצחה.

ח"כ סמוטריץ הגיב לו: "הדוד של סבתי ז"ל, שרגא פייבל אייזנברג הי"ד, נרצח ביסוד המעלה, וכך גם עמוס (שם יפה, אגב) פיין, הבן של אחיה צבי פיין, שנהרג ממוקש בעמק יזרעאל ועל שמו נקרא מחנה עמוס – בגלל שההורים שלהם החליטו לגדל 11 ילדים בסביבת לחימה במטולה, תל חיי, ויסוד המעלה… תתבייש לך עמוס".

ח"כ אוריאל בוסו הגיב: "אפרופו מדינה נורמלית: במדינה נורמלית אתה עצור על הסתה ופגיעה בהורים שכולים, זה התחיל בקריקטורות וממשיך בשיגרה של שנאה. תתבייש לך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים