שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דגל התורה: לא מתערבים בנעשה באגודת ישראל
פרוש ואייכלר שיגרו היום מכתב ליו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, בו הם מבהירים כי לקראת הבחירות כל סיכום בין דגל התורה ואגודת ישראל חייב להיות מתואם איתם
פרוש וליצמן בימים טובים יותר | צילום: מארק ניימאן, לע"מ

בדגל התורה הגיבו בצהריים למכתב שנשלח מוקדם יותר על ידי הח"כים פרוש ואייכלר בו הם דורשים לתאם עמם את הסיכומים לקראת הריצה המשותפת והמאוחדת בבחירות הקרובות לכנסת.

"בימים האחרונים ישנם שמועות שמתקיימות שיחות כנהוג לפני כל מערכת בחירות – לבצע שינויים בהסכם שנחתם בין אגודת ישראל לדגל התורה לפני הבחירות לכנסת ה- 23 ושאף מתייחס לכנסת ה- 24".

"היות ובעבר היינו שותפים לדיונים ולהחלטות, הננו להודיעך כי החל מהיום כל סיכום או הסכם, לרבות תיאום עמדות פנימי ו\או כל גורם חיצוני, המצריך תיאום בין אגודת ישראל ודגל התורה, מחייב תאום גם עם הח"מ – נציגי רשימת אגודת ישראל".

על המכתב הדרמטי חתומים חברי הכנסת מאיר פרוש וישראל אייכלר.

אלא שבתגובה למכתב בחרו ב'דגל התורה' להגיב במשפט קצר ולקוני, "אנו לא מתערבים בנעשה באגודת ישראל, לא עמדנו בפני סיכום כלשהוא ולכשיהיה סיכום כפי שמקובל עד היום עם כולם, נודיע על כך בע"ה".

הבוקר דיווחו ביטאון סיעת שלומי אמונים 'המבשר' וביטאון חסידות בעלזא 'המחנה החרדי', על ישיבה משותפת של הצדדים לתיאום עמדות לקראת מערכת הבחירות והמגעים לסגירת הרשימות ומיקום נציגי המפלגות ברשימה, כאשר גולת הכותרת היא ה"דרישה לאחדות מקיר לקיר בתוככי אגודת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים