שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דגן: "איפה שאין התיישבות – צומח טרור"
"חבל טרור"
ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אומר כי הפיגועים הקשה בת"א ובב"ב הם תוצאת הגירוש מצפון השומרון: "הטרור היוצא שוב ושוב מאזור ג'נין פורח כי אין התיישבות סביבה"
יוסי דגן | צילום: מועצה אזורית שומרון

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אומר הבוקר (שישי) בתגובה לפיגוע הקשה בת"א, כי הטרור צומח היכן שאין התיישבות יהודית מסיבית. דגן מזכיר כי מדובר בפיגוע שני ברצף היוצא מצפון השומרון לערי המרכז. אשר לאחר גירוש ישובי צפון השומרון הפך לחבל טרור.

"קיבלנו שוב תזכורת עצובה – איפה שאין התיישבות יהודית גדולה צומח טרור" – אומר יוסי דגן – "פיגוע שני שיוצא מצפון השומרון. מדינת ישראל ברחה מצפון השומרון בגירוש הנורא, והחריבה את גנים, כדים חומש ושא-נור, ועכשיו חממת הטרור שצמחה שם רודפת אחריה לערי המרכז, מי שבורח מהטרור הטרור רודף אחריו. התשובה לטרור, והפתרון לטרור הוא החזרת ההתיישבות המסיבית של יהודים לצפון השומרון. הגירוש מגוש קטיף הביא עלינו את חבל הטרור עזה, והגירוש מצפון השומרון הביא עלינו את חבל הטרור ג'נין, רק התיישבות תעצור את המשך התפתחות חבלי הטרור".

הגירוש – ה'התנתקות' – יצר את חזית עזה וחזית ג'נין" – מחדד יוסי דגן, שגורש בעצמו משא-נור שבצפון השומרון – "צריך להכפיל ההתיישבות בצפון השומרון פי מאה, להקים עוד ישובים במרחב הזה – כמו שתמיד מדינת ישראל ניצחה. תחילה חיביים להחזיר היום את ארבעת יישובי צפון השומרון שנעקרו. גם נכון מוסרית וערכית וגם חובה בטחונית" – מסכם דגן.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שלח חיזוק לתושבי ת"א: "אני מחזק את אחינו בת"א, ההתיישבות בשומרון ועם ישראל כולו עומדים לצדכם, מתפללים לרפואת הפצועים, ושולחים חיבוק למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. כולנו יחד באותה חזית, מול טרור שלא רוצה אותנו במדינתנו, יחד נעמוד נחושים מולו, הם לא יוכלו לנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים