שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דגן: "להציב אוליטימטומים שבאמת יועילו"
תוקף את אורבך
ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף את האוליטימטום שהוציא ניר אורבך להמשך הממשלה "מדינת ישראל צריכה ממשלת ימין בטח לא אולטימטום על דברים שלא מועילים ואף מזיקים"
יוסי דגן | צילום: מועצה אזורית שומרון

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, תוקף את האולטימטום אשר העמיד חה"כ ניר אורבך (ימינה) להמשך חברותו בקואליציה. דגן מצביע כי מדובר בדרישות אשר אינם יועילו להתיישבות ואף יזיקו, בנוסף הזכיר דגן את מתווה אביתר שאורבך היה חלק מרכזי בגיבושו, אשר עדיין אינו מתקדם.

"אוליטימטום לדברים שסוכמו שיקרו – ובמתכונתם הרעה המתוכננת ע"י הממשלה, לא מקדם כלום ולא עוזר" אומר דגן, לדבריו, "הדרישות של אורבך אינן נותנות מענה ואינן הפתרון לבעיות הקשות שהממשלה הזו מביאה על ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון – וכתוצאה מכך על כל מדינת ישראל".

"כולם יודעים שחיבור חשמל על רקע הומניטרי להתישבות הצעירה הכרוך בהלבנת ההשתלטות העבריינית של הרש"פ על שטחי c, היא מזיקה ומכשירה את השתלטות של הרש"פ על שטחי c, ועוד לא דיברנו על סוגיית אביתר שנמשכת ונמשכת על אף שניר אורבך היה אחד המגשרים ובמידה רבה אף הערב להסכם אביתר. הממשלה הזו צריכה להתחלף לממשלת ימין מלא, כל המחנה הלאומי מבין את זה", אומר דגן.

"גם מי שחושב שצריך להציב אולטימטומים ושהוא יכול לפעול בממשלה כזו – עליו להציב אוליטימטומים שבאמת יועילו להתיישבות ביהודה ושומרון ובכלל למדינת ישראל", הוסיף דגן לסיום.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, בתגובה לניר אורבך: "לא זמן לאולטימטום – זמן למעשים! חבר כנסת מהמחנה הלאומי שרוצה למנוע את הסכנות שמאיימות על ההתיישבות ועל האינטרסים של מדינת ישראל צריך לעשות מעשה ברור ומהר, ולעזוב את הקואליציה הרעה הזו".

"ביזבזנו זמן רב עם מדיניות מסוכנת. בכל יום שעובר הממשלה הזו עושה נזקים בלתי הפיכים הנושא לא תלוי במספר יחידות דיור שיאושרו או לא. ההתיישבות היא חלק בלתי נפרד מהמחנה הלאומי ומעם ישראל כולו ואף אחד לא יתקע טריז ביננו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים