שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דגן על השמאל הקיצוני: "נגמרה האידיאולוגיה"
פרשיית שדמי
לאחר הגשת התלונה נגד פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי, מבהיר ראש מועצת שומרון יוסי דגן "נעקוב לראות ששדמי מקבל את אותו הטיפול שהיה מקבל פעיל ימין שהיה מתבטא כך"
ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיש את התלונה בלשכתו | צילום: רועי חדי

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן מבהיר היום (רביעי) כי ימשיך לעקוב באופן רציף אחרי התקדמות הטיפול בתלונה שהגיש אתמול כנגד פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי שאמר כי "תנו לנו רשות להפעיל נשק, אנחנו נעשה את העבודה עבור הפלסטינים".

לדברי דגן "בעוד שלאמירות של אנשי ימין ישנה התייחסות מחמירה מצד כלל המערכות, אצל השמאל יש שתיקה מצד שלל הנוגעים בדבר. אנו עדים לגל של שנאה כנגד התיישבות היהודית ביהודה ושומרון וכנגד אזרחי ישראל שגרים באיזורים אלו", ציין דגן.

עוד מוסיף דגן כי "שמעתי מרבי ומורי רחבעם זאבי גנדי הי"ד שהיה בוגר מחנות העולים וקצין ומפקד בפלמ"ח, היה מסביר על השנאה של השמאל להתיישבות ובכלל לימין. גנדי הטעים שהאידאולוגיות של השמאל התחלפו, פעם בשיתוף ואז כשזה התפרק זה שלום ואחווה, ומאז גם זה השתנה לאידאוגיות שונות. כיום גם זה נעלם ומה שנשאר, היה אומר גנדי, זו השנאה", שיתף דגן.

"אנחנו עדים לכך גם היום ובצורה מוגברת יותר" מדגיש ראש מועצת שומרון, לדבריו "אנחנו רואים שוב ושוב התבטאויות של אנשי שמאל הקיצוני, התבטאויות איומות ומזעזעות. אנו מזהים דפוס של אנשי שמאל קיצוני המביעים שמחים ברשתות החברתיות, ולעיתים בכלי התקשורת, מפיגועים כנגד מתיישבים או חיילים ובכך מעודדים בעצם את מחבלים להמשיך ולעשות פיגועים".

"אנחנו רואים אנשי שמאל קיצוני שמבקשים נשק על מנת "לעשות את העבודה עבור הפלסטינים", וכן גם אנשי שמאל קיצוני שמששתפים בזריקות אבנים כנגד חיילי צה"ל. מולם אנחנו צריכים לנקוט במדיניות של אפס סובלנות. לא לשתוק, אלא לפעול ולדרוש ממערכות שלטון החוק להרחיק אותם מיהודה ושומרון כפי שעושים לפעלי ימין וכן לפעול מולם במלוא הרצינות".

דגן הוסיף לסיום כי "אם נשתוק, אנחנו לא נוכל להגיד שאין לנו אחריות לפגיעה גופנית חלילה, או פגיעה בנפש. עם ישראל הוא עם בריא וחזק ורובו ככולו הם אנשים טובים, אוהבי עמם וארצם, אנו נאחד כוחות ונצופף שורות אל מול בריוני השמאל הקיצוני ואל מול אנשי השנאה החולנית שבהם. נחצה השבוע קו אדום נוסף ואנחנו נעקוב שהאכיפה תפעל בדיוק כפי שהיא פועלת נגד אנשי הימין, או לעצור את השוני בטיפול בין השניים", אמר לסיום.

נזכיר כי אתמול הגיש דגן תלונה למשטרה כנגד פעיל השמאל הקיצוני חיים שדמי. התלונה הגיעה לאחר התבטאות של שדמי בכנס שנערך בכנסת בו הוא ביקש מהח"כים "תנו לנו רשות להפעיל נשק, אנחנו נעשה את העבודה עבור הפלסטינים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים