שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דובר רה"מ: "טרור איראני נגד ישראלים"
ניסיון ההתנקשות בשגיא
הדובר אישר: "מדובר באירוע טרור שכוון ע"י איראן כנגד אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בקפריסין. ואיש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה"
מתנקש עם משתיק קול | צילום: vchal, שאטרסטוק

דובר ראש הממשלה, מתן סידי, מבהיר היום (ב') כי בניגוד לחלק מהפרסומים אמש בנוגע לאירוע בקפריסין, עליו פורסם כי היה ניסיון חיסול מכוון נגד המיליארדר ואיש העסקים טדי שגיא מדובר באירוע טרור שכוון ע"י איראן כנגד אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בקפריסין.

"אין מדובר באירוע פלילי, ואיש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה", מבהירים בלשכת ראש הממשלה ומפזרים את העננה מעל הפרשיה.

כזכור, המיליארדר הישראלי המתגורר בקפריסין, טדי שגיא ניצל לאחרונה מניסיון התנקשות בקפריסין. על פי הדיווחים בקפריסין, לאחר שנמלט מנסיון ההתנקשות, נעצר רוצח שכיר, אזרח אזרבייג'ן שתכנן לחסל אנשי עסקים ישראלים. לאחר שנעצר נמצא ברשותו אקדח עם משתיק קול.

יועץ התקשורת של קבוצת טדי שגיא הדן אורנשטיין אמר היום בראיון ברדיו 103 FM: "אני יכול לומר בוודאות שמדובר באירוע ביטחוני, בניסיון פיגוע איראני וזה גם מה שהותר לנו לפרסם. אני מניח שתתוודעו לעניין הזה בימים הקרובים".

לדבריו: "ניסיון הפיגוע לא יועד ספציפית לשגיא אלא לישראלים שעובדים בקפריסין. אם היו נתקלים בטדי שגיא אני מניח שהיו שמחים לפגוע בו אבל היה מדובר בניסיון פיגוע בישראלים שנמצאים על אדמת קפריסין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים