שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דונלד טראמפ חונך פלטפורמה חדשה
לאחר שנחסם
בפלטפורמה החדשה עוקביו לא יוכלו להגיב, אלא רק לשתף את התוכן בפייסבוק או בטוויטר. פייסבוק הודיעה כי החסימה על חשבונות הנשיא ימשיכו להיות מושעים
דונלד טראמפ | צילום: Evan El-Amin, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, חנך היום את הפלטפורמה החדשה 'מהשולחן של דונלד טראמפ' להפצת דבריו, לאחר ארבעה חודשים שהרשתות החברתיות השעו את פעילותו. עם זאת בפלטפורמה החדשה עוקביו לא יוכלו להגיב, אלא רק לשתף את התוכן בפייסבוק או בטוויטר.

בתוך כך פייסבוק הודיעה היום כי החשבונות של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ימשיכו להיות מושעים. זאת לאחר שמועצת הפיקוח החיצונית של פייסבוק, הבהירה היום כי חסימת חשבון הנשיא לשעבר הייתה נכונה.

"המועצה המפקחת תומכת בהחלטה של פייסבוק להשעות את מר טראמפ מפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. יחד עם זאת, ההחלטה להשעות את הגישה לזמן בלתי מוגבל מחייבת הערכה מחדש של העונש. בתוך חצי שנה על פייסבוק לבחון את הענישה השרירותית שהטילה, ולהכריע על ענישה הוגנת. החלטה זו מוכרחה להיות מבוססת על כובד ההפרה ועל פוטנציאל עתידי לגרימת נזק. ההחלטה גם צריכה להיות עקבית עם הכללים של פייסבוק בנוגע להפרות חמורות, להיות ברורה, הכרחית ומידתית", נאמר ע"י המועצה המפקחת.

ניק קלג, סגן נשיא יחסים בינלאומיים ותקשורת בפייסבוק אמר: "היום הוועדה המפקחת של פייסבוק אישרה את השעיית חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. כפי שהצהרנו בינואר, אנו סבורים כי החלטתנו הייתה נחוצה ונכונה, ואנו שמחים שהדירקטוריון הכיר בכך שהנסיבות חסרות התקדים מצדיקות את הצעד החריג שנקטנו".

כזכור בזמנו מייסד ומנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי התייחס לחסימת חשבונו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וטען כי זאת הייתה "ההחלטה הנכונה עבור החברה", אך הודה כי האינטרנט לא צריך להישלט על ידי מספר קטן של חברות פרטיות. לדבריו, "עמדנו בפני נסיבות יוצאות דופן ובלתי נסבלות, ואילצו אותנו למקד את כל פעולותינו בביטחון הציבור".

"אני לא חוגג ולא מרגיש גאווה על חסימת טראמפ מטוויטר, או מאיך שהגענו לכאן", פתח דורסי את דבריו בשרשור ציוצים בחשבון הטוויטר הפרטי שלו. "לאחר אזהרה ברורה שננקוט בפעולה זו, קיבלנו החלטה עם המידע הטוב ביותר שהיה לנו על בסיס איומים על הבטיחות הפיזית בטוויטר ומחוצה לו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים