שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דיווח באיראן על לכידת "מרגל ישראלי"
מבצע מעצרים
מושל מחוז אזרבייג'ן: "לכדנו סוכנים שהיו בקשר עם גורמי מודיעין" • לא צוין האם החשוד ששמו נקשר למודיעין הישראלי הוא אזרח איראן או ישראל
תגיות: ,
סמל המוסד | צילום: שאטרסטוק Anelo

בתקשורת האיראנית דווח היום (שני), מפי גורמני מודיעין מקומיים, כי "מרגל ישראלי נעצר במחוז מזרח אזרבייג'ן, לצד מרגלים נוספים שהיו בקשר עם סוכנויות מודיעין ממדינות נוספות". החשוד נעצר במחוז מזרח אזרבייג'ן, השוכן בצפון-מערב המדינה, אך לא צוין האם הוא אזרח ישראלי או מרגל "בשירות" המודיעין הישראלי.

לפי הדיווח האיראני, מלבד אותו "מרגל ישראלי" עצרה איראן גם מרגלים אחרים שעמדו בקשר עם שירותי מודיעין של מדינות זרות. בערוץ "אל-מנאר" הלבונוני המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה דווח כי החשוד שנעצר הוא "מרגל שגויס על-ידי המוסד הישראלי".

על פי תדרוך לעיתונאים שמסר מושל המחוז בו נתפסו החשודים, ה"מרגלים" עסקו בזיוף מסמכים כדי להשיג המחאות בנקאיות, אותן מכרו תמורת כסף. ע"פ המושל, עד כה נתפסו יותר מ-50 אלף המחאות בשווי מיליוני דולרים.

ע"פ הודעת שירותי המודיעין, מדובר בעבירות כלכליות בסך מיליארדי ריאל איראני וכן המרת כספים לדולרים בשווי של מיליונים. 54 אנשים נעצרו, ו-64 זומנו לבית המשפט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים