שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » דיווח ערבי על תקיפה ישראלית בסוריה
באיזור חומס
מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסים ישראליים תקפו מכיוון א-תנף שבמשולש הגבולות ירדן-סוריה-עיראק • אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו
תגיות: ,
תקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה הלילה (ד') כי ישראל תקפה דרומית לעיר תדמור שבמחוז חומס. לטענתם, התקיפה בוצעה מאזור א-תנף שבמשולש הגבולות עיראק-סוריה-ירדן. בטלוויזיה הסורית מייחסים את התקיפה לישראל. לפי דיווחים ראשוניים, מערכות ההגנה האווירית של צבא סוריה פתחו באש לעבר טילים ששוגרו ממטוסים. המורדים מדווחים שבעקבות התקיפה יש הרוג במקום. 

כלי תקשורת בסוריה דיווחו דברים שאמר גורם צבאי ולפיהם "באזור השעה 23:34 האויב הישראלי ביצע מתקפה אווירית שכוונה לאזור אל-תאנף לעבר מגדל תקשורת ומספר נקודות שמקיפות אותו". עוד ציין הגורם כי התקיפה גרמה לנזק חומרי..

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסים ישראליים תקפו מכיוון א-תנף שבמשולש הגבולות ירדן-סוריה-עיראק מטרות בשדה התעופה הצבאי T-4. כאמור, גורם צבאי בסוריה עדכן כי בתקיפה נהרג חייל סורי ושלושה אחרים נפצעו.

בסוף השבוע שעבר דיווח ארגון האופוזיציה מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם היושב בלונדון כי שני אנשי מיליציות שיעיות הכפופות לאיראן נהרגו בתקיפה שכוונה נגד מחסן מל"טים איראני בשדה התעופה הצבאי T-4 שבמחוז חומס. המרכז ציין כי יעד התקיפה היה מחסן מל"טים איראניים, אך יצוין כי הארגון לא תמיד מדייק בדיווחיו.

לאחר התקיפה הלילה שמיוחסת לישראל בסוריה: השטח האווירי ברמת הגולן נסגר לטיסות אזרחיות.

מיליציות פרו-איראניות בסוריה איימו: "תהיה תגובה קשה על התוקפנות הישראלית בתדמור, שהביאה למותם ולפציעתם של כמה לוחמים". בהודעה מטעמן נמסר כי יעדי התקיפה היו מרכזי שרות וריכוז של לוחמים, שאם לא היו פרוסים בשטח – מספר ההרוגים היה גדול יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים