שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » דיכטר נבחר לחבר בוועדה למלחמה בטרור
פה אחד
ח"כ אבי דיכטר נבחר לחבר בוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבינפרלמנטרי (IPU) • דיכטר: "בחירתי על ידי מדינות העולם היא הכרה במלחמה הממושכת בטרור"
בניין האיגוד הבינפרלמנטרי (IPU) בז'נבה שבשוויץ | צילום: ויקיפדיה

ח"כ אבי דיכטר נבחר היום בהצבעה חשאית על ידי נציגים מ-32 מדינות מרחבי העולם, לשמש כחבר בוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבינפרלמנטרי (IPU).

לאחר היבחרו אמר ח"כ דיכטר: "אני גאה לקחת חלק בהסברה של מדיניות הביטחון של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. בחירתי על ידי מדינות העולם היא הכרה נוספת במלחמה הממושכת שלנו בטרור וצעד נוסף במאבק ההסברה הלאומי שלנו".

הוועדה למלחמה בטרור של האיגוד הבינפרלמנטרי נוהגת להתכנס פעמיים בשנה, כדי לדון באירועי טרור המתרחשים ברחבי העולם ודרכי מאבק משותפות בהם. חברים בה נציגים מבתי הנבחרים של אוסטריה, קניה, רואנדה, בחריין, מצרים, סין, פקיסטן, תאילנד, שוויץ ועוד.

האיגוד הבין-פרלמנטרי הוא מוסד בין-לאומי שהוקם בשנת 1889 על ידי פרדריק פאסי (צרפת) ורנדל קרמר (בריטניה). זה היה הפורום הקבוע הראשון למשא ומתן פוליטי רב-צדדי. בתחילה, הארגון היה עבור פרלמנטרים בודדים, אך מאז הפך לארגון בינלאומי של בתי הפרלמנט של מדינות ריבוניות. הפרלמנטים הלאומיים של 176 מדינות הן חברות באיגוד, ו -11 אסיפות פרלמנטריות אזוריות הן חברות מקורבות.

האיגוד מפעיל מכון לימודים ומחקר ומארגן כנסים בינלאומיים כל שנה. מקום מושבו של הארגון הוא בז'נבה, שווייץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים