שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » דירות מבצעיות של מפקדי חמאס ומשגרים
תקיפות צה"ל
צה"ל תקף 6 עמדות שיגור רקטות. צה"ל זיהה ותקף שני פעילי טרור בזמן שיגור רקטות לשטח ישראל. צה"ל תקף חוליית שיגור פצמ"רים שביצעה ירי מתוך בית ספר
| צילום: סוכנות שהאב

כלי טיס של צה״ל תקף מוקדם יותר משגר רקטות רב קני של ארגון הטרור חמאס בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. המשגר כוון לירי אל עבר מרחב העיר אשדוד, ותקיפתו בוצעה תוך מניעת פגיעה בבלתי מעורבים.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו חפ"קים, חמ"לים, תשתיות מבצעיות ללחימה ומתחמי מחקר ופיתוח עבור ארגון הטרור חמאס בדירותיהם המבצעיות של חמישה מפקדים נוספים בחמאס.

התשתיות הצבאיות שהותקפו: תשתית צבאית בביתו בג'אבליה של ראש יחידת מחקר ופיתוח של המודיעין הצבאי בארגון הטרור חמאס. תשתית צבאית בביתו בחאן יונס של סגן מפקד גדוד מזרחיות בארגון הטרור חמאס. תשתית צבאית לניהול לחימה בביתו של מ"פ הפועל תחת גדוד מזרחיות של ארגון הטרור חמאס. תשתית צבאית ששימשה לניהול לחימה בביתו ברפיח של יאסר שיח אליעיד, מ"פ ביבנא בארגון הטרור חמאס. תשתית צבאית לניהול לחימה בביתו בחאן יונס של מוחמד אל נאג'ר, מ"פ בגדוד דרום חאן יונס של ארגון הטרור חמאס.

בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס תקפו שש עמדות שיגור רקטות על-קרקעיות ותת קרקעיות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה. כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל שני פעילי טרור של ארגון הטרור חמאס בעת ששיגרו רקטות אל עבר מדינת ישראל בזיתון שבדרום העיר עזה.

מוקדם יותר, כלי טיס של צה"ל תקף חולייה של ארגון הטרור חמאס בסג'עייה מיד לאחר שביצעה ירי לשטח ישראל. כמו כן, עמדת שיגור הפצמ"רים הושמדה. "העמדה מוקמה בתוך בית ספר, דבר המוכיח פעם נוספת כיצד ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית", נמסר מדובר צה"ל.

מטוס קרב של צה"ל תקף אתר אחסון ציוד ומכונות לפיתוח וייצור אמצעי לחימה של המודיעין הצבאי של חמאס.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו את דירתו המבצעית של וג'די צ'לאח בעיר עזה, מ"פ מגדוד אלפרקעין בחמאס, את דירתו המבצעית של מחמוד ג'מאל אלאעדא, מ"פ בגדוד צפון של החמאס, וכן את דירתו המבצעית של מוחמד שואף, מ"פ בגדוד נוחבה של חמאס, בהן תשתיות טרור המשמשות את ארגון הטרור חמאס לפעילות צבאית. בחלק מהדירות נוהלה לחימה במבצעים קודמים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים