שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דמעות ובכי בוועדה לזכויות הילד
אין זכויות
חברות פורום "תורתם אומנותן", נשות האברכים בציונות הדתית השתתפו הבוקר בדיון על ביטול סבסוד מעונות היום לאברכים: "אני שואלת אתכם- הילדים שלי הם פלסטלינה?"
למצולמים אין קשר לכתבה. ילדים בתלמוד תורה | צילום: RICIfoto, שאטרסטוק

חברות פורום "תורתם אומנותן", נשות האברכים בציונות הדתית השתתפו הבוקר (שלישי) בדיון מיוחד בועדה לזכויות הילד שעסק בהחלטת השר ליברמן לבטל את הזכאות לסבסוד למעונות היום למשפחות בהן הבעל לומד בישיבה או בכולל.

"המהלך הזה יביא לכך שהילדים יהיו במעונות לא מפוקחים. איפה אני אשים את הבת התינוקת שלי? במעון כמו של כרמל מעודה?" תהתה נעמה מושקוביץ, חברת הפורום.

מושקוביץ הוסיפה ופנתה לחברי הכנסת של ימינה שבשלב זה כבר יצאו מחדר הועדה: "אני שואלת אתכם, ניר אורבך ועידית סילמן- מה הבאתם? אלה התוצאות? איזה הישגים הבאתם פה? כרגע אין שום דבר, שום תוצאה!".

אפרת לופו, חברת הפורום אמרה בדיון: "הילדים הם לא כלי נשק להוציא איתו את האבות מבית המדרש. לסטודנטים למשפטים לא יעשו דבר כזה בגלל שיש מספיק עורכי דין".

חברת פורום נוספת שדיברה בדיון, היא רחלי וזאנה שהגיעה לבכי ודמעות בדבריה: "אם תבטלו את ההכרה שלנו, ההוצאות למעון, ולמחיה בסיסית יגיעו ל-6000 ש"ח, זו משכורת של מורה מתחילה, זה הכל! אתם לא נורמליים!"

בהמשך פרצה בבכי: "מה אתם רוצים שאני אעשה עכשיו? שאני אוותר על הלימודים? כבר שילמתי כסף, החלום שלי יילך לפח".

"מה, הילדים שלי הם פלסטלינה? ילדה בת 9 חודשים שהסתגלה למעון רק עכשיו, וילד בן שנתיים שאין לו בבית ארגז חול וכלים להתפתח, ואמא לא פנויה כי אמא בלימודים ואני אצטרך להכניס מאיפשהו כסף, כי יש שני ילדים בבית. איך אתם מתייחסים אלינו ככה, איך אתם מסוגלים בכלל לחשוב על זה?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים