שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דמרי: "המלחמה על השטח היא מלחמה על המדינה"
בסיור במועצה
השר לשעבר וחבר הכנסת, אלי כהן הגיע היום למועצה האזורית הר חברון, סייר ברחבי המועצה והגיע לאזורי החיכוך עם הפלסטינים והאנרכיסטים בתחום המועצה
ח"כ אלי כהן וראש המועצה יוחאי דמרי | צילום: דוברות המועצה האזורית הר חברון

השר לשעבר וחבר הכנסת, אלי כהן הגיע היום (שלישי) למועצה האזורית הר חברון, סייר ברחבי המועצה והגיע לאזורי החיכוך עם הפלסטינים והאנרכיסטים בתחום המועצה.

ראש המועצה, יוחאי דמרי שליווה את כהן הסביר על החשיבות האסטרטגית של ההתיישבות באזור והציע מספר כלים בהם ניתן להלחם בבניה הבלתי חוקית והמסוכנת שרוב המערכת מעדיפה לעצום עין מפניה. בסיור עברו השניים ליד הישוב אביגיל מההתיישבות הצעירה והזכירו את המצב בו תושבים רבים חיים ללא מים וללא חשמל מוסדר.

ראש המועצה סקר בפניו בשטח את ההתנהלות הפלסטינית על רקע המיקום האסטרטגי של המועצה. השניים סיכמו כי הדבר העיקרי שצריך לטפל עכשיו הוא במניעת השתלטות בלתי חוקית של פלסטינים על שטחי c, במיוחד באזור המועצה שנמצאת במיקום נרחב ואסטרטגי.

חה"כ כהן אמר כי: "הממשלה הנוכחית לא מיישמת את מסקנות הדוח שהוגש לקבינט בנושא על ידי משרד המודיעין בהובלתי. זו העת להוביל מהלך חד משמעי וברור במימוש מלא של הדו"ח הזה, וממשלת ישראל אחראית ליישם אותו".

השר לשעבר התרשם מההתפתחות הגדולה של הר חברון ואמר: "אני מברך את ראש המועצה יוחאי דמרי על ההתפתחות המואצת של המועצה בבניה למגורים ותעשיה".

ראש המועצה, יוחאי דמרי אמר: "חבר הכנסת כהן הוא ידיד אמת של הר חברון ואנו שמחים לארח אותו בכל זמן. חשיבות המלחמה על שטחי C צריכה להיות בראש סדר העדיפויות המדיני של כל הקשת הפוליטית. המלחמה על השטח היא מלחמה על המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. היהודים חוזרים לאדמתם ממנה גורשו ע"י טיטוס שבנו לכבודו שער ברומא .
    יש לסלק כול מי שפלש לאדמה זו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים