שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » דריכות בישראל: תחילתו של גל שני?
חשש כבד
בדברים שנשא אמש הבהיר רה"מ נתניהו, כי הימים הקרובים יהיו ימי מבחן אחר התנהגות הציבור בישראל ושבעקבותיו יוחלט האם יש מקום להחזיר חלק מההגבלות שהוסרו בשבועות האחרונים
תגיות:
אנשים שומרים על כללי הריחוק | צילום: S. Edelweiss, שאטרסטוק

בעקבות העלייה התלולה והדרמטית בימים האחרונים במספר חולי הקורונה, כינס אמש ראש הממשלה מסיבת עיתונאים והתריע מפני התרופפות כללית ביישום כללי הזהירות הנדרשים כשהוא מודיע על הגברת צעדי האכיפה בימים הקרובים.

"צפיתי אמש בשידורי הטלוויזיה, וראיתי ישראלים שמחים, שמחתי איתם. ראיתי ישראלים משתזפים בצפיפות בחוף הים, ללא מסכות. שמעתי אותם צוהלים, הם אמרו: 'נגמרה הקורונה, הקורונה מאחורינו'. לצערי זה לא נכון". אמר ראש הממשלה.

הוא ציין, כי "אמנם יש לנו הצלחות גדולות מאוד במאבק בקורונה, הצלחות בקנה מידה עולמי. אבל המגיפה בפירוש לא מאחורינו. היא משתוללת בעולם, והיא עדיין כאן בישראל – כל עוד לא נמצא חיסון לנגיף, הוא יחזור ויתפשט אם לא נקפיד על כללי הזהירות".

ראש הממשלה התריע, כי "אם לא נעשה זאת, לא תהיה ברירה אלא לחזור להגבלות במשק ובמרחב הציבורי". עוד הבהיר נתניהו, כי החל מעתה יינקטו 3 דברים במקביל, הידוק המשמעת שהתרופפה סביב כללי הקורונה, עידוד פעילות עסקים המכבדים משמעת זו, ופעולת אכיפה נגד אלו שלא יקפידו על הכללים ובכך יסכנו את בריאות הציבור.

יצוין, כי גם הבוקר נרשמה עלייה בקרב החולים המאושפזים במצב קשה, ומספרם עומד על 39. כאשר בסך הכל מאושפזים בבתי חולים 116 ובמלוניות וטיפולי בית 1812 נדבקים.

במערכת הבריאות מבהירים כי הימים הקרובים יהיו משמעותיים ביותר, והתוצאות שיתקבלו הם שיקבעו האם ישראל תחזור להגבלות על התנועה והיציאה מהמרחב הציבורי כפי שהתרחש במדינות אחדות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים