שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרישה לבדוק את ספרי הלימוד של אונר"א
הסתה נגד ישראל
ח"כ קטי שטרית מהליכוד פנתה במכתב לשר הביטחון בני גנץ יחד עם חברי כנסת נוספים על מנת להקים צוות אשר יבדוק את ספרי הלימוד של אונר"א
ספרי לימוד, אילוסטרציה | צילום: Textbooks, שאטרסטוק

ח"כ קטי שטרית מהליכוד פנתה במכתב לשר הביטחון בני גנץ יחד עם חברי כנסת נוספים על מנת להקים צוות אשר יבדוק את ספרי הלימוד של אונר"א והאם יש בהם חומרי הסתה ותמיכה באלימות מזויינת כלפי מדינת ישראל.

"לקראת שנת הלימודים החדשה של אונר"א ביהודה, שומרון ועזה צפויים להגיע בימים הקרובים ספרי לימוד חדשים למערכת החינוך. ספרי הלימוד מודפסים בירדן מדינה שיש לנו יחסים דיפלומטיים עימה, הספרים מודפסים במימון של קטאר מדינה עוינת למדינת ישראל".

"פנו אלינו מספר אנשים שציינו שספרי הלימוד יועברו בגשר אלנבי בימים הקרובים, זהו חלון הזדמנויות בו גורמים מוסמכים יוכלו לבדוק את ספרי הלימוד שאין בהם חומרים מסיתים. המתפ"ש הראשון שלמה להט התראיין בשנת 2001, וטען שמערכת הביטחון יכולה להחרים כל ספר לימוד שיש בו הסתה נגד ישראל".

"בנוסף דוח שהוציא "מרכז בדין לחקר מדיניות המזר התיכון" באוגוסט האחרון, טוען שספרי הלימוד של הרשות הפלסטינית שאונר"א משתמשת בהם בבתיה"ס, עושים דה-לגיטימציה לקיומה של מדינת ישראל".

"יתרה על כן, ספרי הלימוד של הרש"פ שבשימוש אונר"א עושים דמוניזציה הן לישראל והן ליהודים, עד לכדי אנטישמיות גלויה, ומגברים את השנאה והאלימות ואף קוראים למאבק אלים לשחרור שאיננו מוגבל בקווי 1967 ושבו ממלא הטרור חלק מרכזי".

"על כל האמור לעיל, נבקש ששר הביטחון יורה על בדיקת ספרי הלימוד במעבר אלנבי, והחרמתם במידה וימצא תוכן מסית נגד מדינת ישראל ותושביה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים