שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרישה להוזיל את מחירי הדרכונים בנתב"ג
מכתב לשקד
עומסים בלשכות האוכלסין ברחבי הארץ וקריסה במערך הדפסת הדרכונים – ח"כ אוריאל בוסו בפניה לשרת הפנים הגב' איילת שקד: "הוזילי את מחיר הנפקת דרכונים בנתב"ג"
ח"כ אוריאל בוסו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

עומסים בלשכות האוכלסין ברחבי הארץ וקריסה במערך הדפסת הדרכונים – ח"כ אוריאל בוסו בפניה לשרת הפנים הגב' איילת שקד: "הוזילי את מחיר הנפקת דרכונים בנתב"ג".

בוסו ציין במכתב: "לאחרונה הגיעו ללשכתי פניות רבות אודות אזרחים אשר הנפיקו דרכון חדש כחודש ויותר לפני הטיסה והדרכון לא הגיע לביתם בזמן, בעקבות כך הם נאלצו להנפיק דרכון חדש בעלות מופקעת בנתב"ג אף על פי שהם פעלו בצורה המבקשת ופנו זמן רב לפני הטיסה להנפקת דרכון".

"הגעת הדרכון לביתם יכולה להימשך זמן רב מטעמים רבים, או מפני שיש עומס רב במשרד הפנים בתקופה האחרונה או מפני השירות ה"יעיל" של דואר ישראל שדואג להביא את החבילות "בזמן".

בוסו דרש משרת הפנים: "אני פונה אליך בבקשה להוזיל את עלויות הנפקת הדרכון בנתב"ג בצורה משמעותית ואף לבטלו למי שיוכח שפעל כשורה ופנה כחודש ויותר לפני מועד הטיסה להנפקת דרכון והדרכון שלו לא הגיע, אלו אזרחים טובים שלא צריכים לשלם קנס על הסרבול הבירוקרטי שהם נתקלו בו בשל העומסים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים