שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרישה לחקור את דבריו של ח"כ גפני
פניה ליועמ"ש
"חייב להיות קו גבול ברור בין העברת ביקורת לבין קריאה והסתה לאלימות", ציינה התנועה לאיכות השלטון בפנייתה. "האמירות האלו העשויות לעלות כדי הסתה של ממש"
חה"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (ד') ליועמ"ש אביחי מנדלבליט בדרישה לחקור את התבטאותו של ח"כ משה גפני, לפיה "בנט בוגד במדינת ישראל". יצוין כי הדברים החמורים נאמרו על ידי ח"כ גפני לא פחות משלוש פעמים במהלך הראיון שפורסם אמש באתר "כיכר השבת", וזאת גם לאחר שהמראיין וידא שחבר הכנסת עומד מאחורי הדברים.

"חייב להיות קו גבול ברור בין העברת ביקורת לבין קריאה והסתה לאלימות", ציינה התנועה לאיכות השלטון בפנייתה. "האמירות האלו העשויות לעלות כדי הסתה של ממש".

התנועה הוסיפה עוד כי בין יתר הדברים, אמר ח"כ גפני כי רה"מ בנט הוא "איש מהזן הנחות ביותר". התנועה לאיכות השלטון הזכירה כי חוק העונשין קובע עונש מאסר של חמש שנים על הסתה לאלימות. "בהיותו של ח"כ גפני יושב ראש מפלגה מכהן, חומרת דבריו מקבלת משנה תוקף, כמו גם האפשרות שלו להשפיע ואף להסית לאלימות בדבריו את ציבור בוחריו. השדה הפוליטי סובל דברי ביקורת ואי הסכמה של אישי ציבור איש עם רעהו, אך חייב להיות קו גבול ברור בין העברת ביקורת לבין קריאה והסתה לאלימות".

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא: "התרת דמו של ראש ממשלה כבר הובילה לרצח ראש ממשלה במדינת ישראל אך לצערי הלקח לא נלמד. ביקורת צריך שתהיה במשטר דמוקרטי אבל הסתה חמורה היא פלילית, היא רעילה והיא מתירה את דמם של מנהיגים במדינת ישראל. התנועה לאיכות השלטון תעשה את כל אשר ידה משגת על מנת למנוע את הרצח הבא של איש שלטון באשר הוא איש שלטון במדינת ישראל״.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כדאי שתחקרו את גניבת הקולות בבחירות ואת נתינת השוחד לעבאס שלא יעזוב את הממשלה

  2. כל הכותרות שלכם זועק נגד הציבור תורה ומצוות
    ובשקרים גסים
    תתביישו
    אני מתנתק ממכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים