שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בליכוד דורשים לקיים דיון על 'סיום כהונת הממשלה'
פניה ליו"ר
חברי הכנסת ישראל כ"ץ ואופיר כ"ץ פנו בשם סיעת הליכוד ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בדרישה לכנס בדחיפות את מליאת הכנסת עוד בפגרה לצורך דיון בשאלת סיום כהונת הממשלה
מיקי לוי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברי הכנסת ישראל כ"ץ ואופיר כ"ץ פנו בשם סיעת הליכוד ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי בדרישה לכנס בדחיפות את מליאת הכנסת עוד בפגרה לצורך דיון בשאלת סיום כהונתה של הממשלה הנוכחית.

"לאחר ניסיונותיה הרבים, לא ניתן אלא לקבוע כי הממשלה הנוכחית נכשלה בניהול המדינה ובשמירה על ביטחונה, בנוסף הממשלה איבדה את הרוב בכנסת ונאחזת בכסאותיה באופן לא דמוקרטי וחסר תקדים – דבר המחייב דיון דחוף בנושא".

"לפי סעיף 21 (א) בתקנון הכנסת אשר קובע כי רשאים 25 חברי כנסת לדרוש את כינוסה של הכנסת לדיון בתקופת פגרה, ביקשתי מיו״ר הכנסת לפעול ע״פ תקנון הכנסת ובהקדם האפשרי לכנס את המליאה לדיון בנושא הנ"ל".

דרישתם מצטרפת לבקשתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לפני מספר ימים מיו"ר הכנסת מיקי לוי, לכנס את מליאת הכנסת בפגרה, בעקבות הקפאת החברות של רע"מ מהקואליציה. "כפי שבוודאי ידוע לך היטב, לאחר פרישתם של שותפכם ממפלגת רע״מ מהקואליציה אין לממשלה ולקואליציה רוב".

"המצב הקיים בו הממשלה היא למעשה ממשלת מיעוט שלא זוכה לרוב בכנסת פוגעת באופן אנוש בדמוקרטיה וכפועל יוצא גם באמון הציבור. הנה כי כן, אין מנוס מלפזר את הכנסת ה-24 ולצאת לבחירות דמוקרטיות. משיש 61 חברי כנסת שאינם חברים בקואליציה אנו קוראים לך לכנס מיד לאחר החג את מליאת הכנסת לדיון בהצעות חוק לפיזור הכנסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים