שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרישה מבנט לדון בפרשת הצוללות בהקדם
ועדת החקירה
"נזכיר כי המטרה של מאבק ציבורי זה הייתה ועודנה פיזור הערפל והחשדות הכבדים האופפים פרשה זו, הנוגעת לקודש הקודשים של ביטחון מדינת ישראל" ציינה התנועה
נפתלי בנט | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

התנועה לאיכות השלטון פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט בבקשה להניח את הצעת ההחלטה שהגיש שר הביטחון בנוגע להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצללות וכלי השיט על שולחן הממשלה – בהקדם האפשרי ואף בישיבה הקרובה.

"נזכיר כי המטרה של מאבק ציבורי זה הייתה ועודנה פיזור הערפל והחשדות הכבדים האופפים פרשה זו, הנוגעת לקודש הקודשים של ביטחון מדינת ישראל, ואשר מדירה שינה מעיני ישראלים רבים", ציינה התנועה בפנייתה.

עוד הזכירה התנועה כי בפסק הדין שניתן בעתירתה לבג"ץ בנושא, הדגיש בית המשפט העליון כי בהחלט ראוי שהקשיים והליקויים העולים מההתנהלות הבלתי תקינה והמדאיגה ייבדקו לעומקם, וכי ועדת חקירה ממלכתית היא האמצעי שיכול להתאים לכך.

עוד הוסיפה התנועה בפנייתה כי לאור עבודת המטה המשותפת שנעשתה בין משרדי הממשלה השונים בהגשת הצעת ההחלטה "נראה שהובהרה הנחיצות בבירור מעמיק של פרשה זו ובתוך כך אף בשלו התנאים להקמת הוועדה". על כן קראה התנועה לאיכות השלטון לראש הממשלה להעלות את הנושא על סדר היום בהקדם האפשרי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים