שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרישה מהאוצר להתערב בשוק הבדיקות
עליית המחירים
ח"כ מקלב התייחס אף לעליית המחירים הכללית במשק ותקף את שר האוצר כי הוא מנותק ואינו מרגיש את העניים. "כל ילד שלישי הוא חי בעוני"
אורי מקלב | צילום: אתר הכנסת

חבר הכנסת אורי מקלב פנה הערב במליאת הכנסת לשר האוצר ולשרת הכלכלה להתערב בדחיפות בשוק בדיקות האנטיגן עם המעבר לבדיקות ביתיות.

"היום התבשרנו כי הבדיקות יעברו בדיקות ביתיות על חשבונם של האזרחים, ערכת בדיקה עולה למעלה מחמישים שקלים. למשפחה מבודדת אחת בת כמה נפשות זה כבר כמה מאות שקלים. רק לפני כמה דקות התפרסם כי המחירים בארץ יקרים ביחס לעולם, – כמה השלכות יש לזה, אם הציבור לא ירכוש בדיקות בגלל העלות שלהם כל מתווה הבדיקות יקרוס". אמר מקלב".

ח"כ מקלב התייחס אף לעליית המחירים הכללית במשק ותקף את שר האוצר כי הוא מנותק ואינו מרגיש את העניים. "נמצא פה שר האוצר, רק הערב התפרס תחקיר כי הסל החודשי למשפחה התייקר במעל לשבעה אחוזים בממוצע. זו עליית מחירים דרמטית מאוד גם במוצרי יסוד, כלל השירותים התייקרו".

"למרות שבמשרד האוצר לא מבינים את העניינים משרד הרווחה מנסה לפעול" אמר מקלב, "אדם שנמצא בקושי ובהישרדות לא יכול להחזיק עצמו מול גל המיסים הנוקשה הזה, בכל מקום בעולם שיש עליית מיסים גורמי הרווחה מנסים לסייע לחלשים וכאן יש ניכור וניתוק מצב אנשי האוצר. כל ילד שלישי הוא חי בעוני, – כעת שהאוצר שולל את מעונות היום כמה ילדים יכנסו למעגל העוני. חייבים לעצור את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים