שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "צריך להקים בהקדם ממשלה יהודית-לאומית"
דרעי חוגג
יו"ר ש"ס על שיחתו עם נתניהו: "סיימתי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה, וסיכמנו עוד הלילה שאנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות, ששומרת על הצביון היהודי"
תגיות:
יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

פעילי ש"ס התכנסו הערב (שלישי) באולם הכינוסים לחגיגות הניצחון, זאת לאחר קבלת תוצאות המדגמים, שניבאו להם 9-8 מנדטים. יו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי הגיע לכינוס לנאום הניצחון, ואמר לקול תרועות הפעילים: "מזל טוב, ש"ס היא המפלגה השלישית בגודלה. עברנו שנתיים קשות מאוד. אחרי שנה של קורונה וממשלה קשה מאוד שלא צלחה ומערכת בחירות עם הסתה נוראה".

בנושא שיחתו עם ראש הממשלה בנימין סיפר השר דרעי: "סיימתי שיחה ארוכה עם ראש הממשלה, וסיכמנו עוד הלילה שאנחנו שואפים להקים ממשלה במהירות, ממשלה יהודית-לאומית ששומרת על הצביון היהודי של מדינת ישראל".

"אני אומר לחבריי ראשי המפלגות – הרב משה גפני, הרב יעקב ליצמן, נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' – אין לנו ממשלה אחרת, אין קואליציה אחרת. אני מציע שאת כל מה שאנחנו רוצים ושואפים – נרכיב ממשלה ואז בארבע שנים ניישם וכל אחד יגשים את החזון שלו. צריך להקים ממשלה בהקדם, לא הזמן למשא ומתן ארוך, העם מצפה שנתיים לממשלה יציבה שתחזיק מעמד ארבע שנים בעזרת השם".

במהלך נאומו פנה דרעי לראשי מפלגות הימין, וקרא להם: "להתגבר על כל השיקולים האישיים, על כל הפגיעות – העם רוצה ממשלה יהודית-מסורתית מהר מאוד. אין לנו ממשלה אחרת. אני מציע שנרכיב ממשלה, זה לא הזמן למו"מ ארוך". עוד אמר: "העם מצפה לממשלה יציבה שתחזיק ארבע שנים. גוש הימין הגיע ליעד שהוא רצה להגיע אליו, יש לנו 61 מנדטים".

דרעי הגיע מוקדם יותר למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א לבשר לו על תוצאות הבחירות. מיד לאחר צאתו מבית נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן שליט"א, מיהר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לכותל המערבי לתפילה והודיה

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים