שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הערים ירוקות – בתקשורת הכללית שתיקה"
דרעי במתקפה
שר הפנים אריה דרעי תקף הבוקר את התקשורת הכללית, על כך שנהגו לתקוף רבות את הציבור החרדי ו"כעת שהערים החרדיות מוגדרות ירוקות, ישנה שתיקה"
אריה דרעי | צילום: חורחה נובמינסקי, לע"מ

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, תקף הבוקר בישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה בכנסת את מדיניות התקשורת הכללית שנהגה לתקוף בחריפות את הציבור החרדי כשנתוני התחלואה גאו בעריהם, וכעת שהערים החרדיות מוגדרות ירוקות שוררת שתיקה.

"חלקים גדולים בתקשורת הכללית הסיתו נגד המגזר החרדי במשך חודשים, בעיקר בכל תקופת החגים, על כך שהחרדים מפירים את ההנחיות ומפיצים את הנגיף. החרדים עברו תקופה קשה של סגרים ובעיקר התקפות קשות ביותר", תקף השר דרעי.

לדבריו, "השבוע הערים במגזר החרדי ירוקות אולם אצל רוב התקשורת הכללית, שתיקה. שום אזכור לכך, לפתע הערים החרדיות הפכו שקופות. לצערי הרב, לאחר חודשים של התקפות קשות נגד החרדים, אין כמעט התחייסות, בוודאי שלא מילה טובה על שמירת ההנחיות ההדוקה של הציבור החרדי, שחי בתנאים קשים וצפיפות יותר מכולם".

דרעי הוסיף וציין, כי "כל הערים החרדיות הירוקות בשל שמירת ההנחיות של רוב רובו של המגזר החרדי והם ראויים היום לציון לשבח".

במהדורה המרכזית ב'חדשות 12' התייחס העיתונאי יאיר שרקי לירידה בתחלואה בחברה החרדית, כשהוא מביע תמיהה על המשך מגמת הירידה שאינה מתיישבת ההערכות: "תעלומה. אין מילה אחרת, שבוע וחצי אחרי פתיחת הלימודים במגזר החרדי והנתונים יותר נמוכים אפילו מהמגזר הכללי, אין לזה הסבר", אמר שרקי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים