שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "סמוטריץ עובר – הוא עובד על השישי עכשיו"
דרעי התפלל והצביע
יו״ר תנועת ש״ס השר אריה דרעי התפלל הבוקר תפילת שחרית בקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, בנו של מרן
דרעי והגר"ד יוסף בקבר הגר"ע | צילום: יעקב כהן

יו״ר תנועת ש״ס השר אריה דרעי התפלל הבוקר תפילת שחרית בקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, בנו של מרן.

השר אריה דרעי אמר פרקי תהילים עם ילדי רשת החינוך של תנועת ש״ס ואמר מעל הקבר של מרן: ״אנו שליחים שלך מרן, והיום אנחנו הולכים לעשות את שליחותך ולהגדיל את התנועה הקדושה שהקמת ולעשות למען כבודו של הקב"ה״

הגאון רבי דוד יוסף אמר: ״אבא, אנו עומדים מעל הקבר שלך ומתפללים שתסייע לנו בשמיים. אנחנו נלחמים כאן למען קודשי היהדות, למען השבת הקדושה, למען העניים יתומים ואלמנות, נלחמים להחזקת תורתנו הקדושה ולהחזיר עטרה ליושנה״

לאחר מכן דרעי הצביע בקלפי הסמוכה לביתו ואמר כי "הגענו היום ליום הסקר האמיתי, היום הבוחר אומר את שלו, בפני הבוחר יש 2 אפשרויות. גוש שרוצה מדינה יהודית בראשות נתניהו עם ש״ס חזקה והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד. והגוש שיביא 61 יקים את הממשלה ולכן אני אומר לכל עם ישראל צאו להצביע".

"הפעם חייבים הכרעה, אי אפשר מערכת בחירות חמישית, חייבים לגמור היום את ההכרעה ואני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך לעשות למען עם ישראל, למען מדינה יהודית, שעוזרת לחלשים, בראשותו של נתניהו".

"אין חלופה אחרת חוץ מנתניהו, היום הבוחר אומר את שלו ורוב הציבור הימני היהודי במדינת ישראל רוצה את נתניהו, אנחנו לא נחליף את הציבור. אם הציבור יאמר משהו אחר, אז שאחרים יקימו".

"אנחנו נעשה הכל כדי שהיום יהיה 61, שאלות אחר כך מראה מה נעשה, אנחנו נלך עם נתניהו, אנחנו רוצים ש"ס חזקה שתשמור על נתניהן ותיתן מדינה יהודית. אני רוצה להסביר לציבור את הסכנה הגדולה אם חלילה וחס לא נקבל את ה-61 היום".

דרעי מצביע | צילום: יעקב כהן

"ברור שאני מוטרד, אני רוצה שכולם ייצאו להצביע, כשאני יודע שיש למעלה ממיליון איש שלא הולכים להצביע ויושבים אדישים ולא מכריעים את המערכה, ולא מבינים את הסכנה שעומדת על הפרק היום, מה חלילה וחס יקרה אם הממשלה הזאת לא תמשיך ותקום ממשלה אחרת שתהרוס את השבת, תהרוס את הגיור, תכניס לכאן לא יהודים לארץ ותפגע בחלשים, לכן אני מוטרד".

"לפי הסקרים שלי סמוטריץ עומד על השישי עכשיו. אנחנו עדיין לא הגענו לכוח שלנו, אני מקווה שנגיע. הכוח שלנו זה תשעה מנדטים, אנחנו עוד לא שם, מקווה שנגיע לשם. אבל אל דאגה, סמוטריץ יעבור".

צילום: יעקב כהן

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים