שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרעי: "כדי להקים ממשלה, אני מוכן למחול לליברמן"
דואגים לכסא
יממה לאחר הסערה הפוליטית שעוררה ח"כ עידית סילמן, יו"ר ש"ס אריה דרעי מעורר הבוקר סערה לאחר שהצהיר כי ליברמן מוזמן לממשלה בראשותם וכי הוא סולח לו על דבריו
אביגדור ליברמן ואריה דרעי | צילום: ליברמן: Kobi Gideon / GPO. דרעי: דוברות ש"ס

יממה לאחר הסערה הפוליטית שעוררה ח"כ עידית סילמן, יו"ר ש"ס אריה דרעי מעורר הבוקר סערה לאחר שבריאיון ליהודה שלזינגר, בישראל היום הוא מצהיר כי ליברמן מוזמן לממשלה בראשותם וכי הוא סולח לו על דבריו החמורים.

"לא הופתעתי מפרישת סילמן מהממשלה. כבר כמה ימים יש מגעים, הייתי סקפטי. באמצע הלילה הודיעו לי שזה סופי. אני מקווה שהיא לא האחרונה. בקרוב ממש נשמע על עוד אחד או שניים שיעשו אותו מהלך. אני מקווה בגלל מה שאני יודע, ידיעה לבד זה לא מספיק".

האם זה איילת שקד? ניר אורבך? עונה דרעי : "לא אגיד שמות. אנחנו נמצאים באמצע אירוע מתגלגל, ואני מקווה שהוא יסתיים בטוב".

על המחיר שמשלמים לסילמן אמר דרעי "כל מחיר שצריך לשלם בשביל להפיל את הממשלה הרעה הזאת שווה לשלם. דובר על אחד הח"כים (שיש הידברות איתו) שלא רצה לקבל מקום בליכוד כי הוא לא מסתדר איתם. הצעתי לתת לו מקום בש"ס. סילמן עשתה צעד אמיץ, הייתה לי ביקורת קשה עליה אבל היא עשתה צעד אמיץ, אחותנו, ברוכה השבה הביתה. יש לה מקום מכובד בקואליציה שלנו. וגם למי שעוד יבוא יש מקום. כולנו נוותר, כולנו נצמצם בתפקידים בממשלה".

לדבריו, "מהיום זה יום חדש. סילמן לא אחרונה. נכון לרגע זה, כשהמצב הוא 60-60, הממשלה לא יכולה לתפקד יותר, נקודה. יש סיכוי טוב להגדיל את ה־60 ואז צריך לראות אם הולכים לבחירות או מקימים ממשלה חלופית אחרת".

לשאלה האם אפשר להקים ממשלה עכשיו? הולכים לבחירות? ענה דרעי: "יש לנו רוב עם גדעון סער וימינה. אם הם יחזרו הביתה ויגידו טעינו, היתה לנו נקמה, היו לנו עצבים, אבל אנחנו חוזרים הביתה – תאמין לי שלא נזכיר להם דקה אחר כך שהם היו לא בסדר. אני אדאג לזה. נקבל אותם באהבה מוחלטת. תבואו אלינו בחזרה, בואו תקימו ממשלה, תקבלו תפקידים בכירים. יימחק להם הכל? אני מוחק להם הכל, אדאג שיקבלו את הכבוד הכי טוב שיכול להיות. גם נתניהו יקבל אותם באהבה. אגיד לך אפילו משהו יותר מזה, גם אם איווט ליברמן רוצה לבוא בחזרה – נגיד לו בבקשה, תבוא".

על ליברמן אמר דרעי את הדברים הכי גרועים בעולם ושאין לו סליחה וכפרה לעולם, וכעת דרעי אומר על שר האוצר כי: "אם הוא ירצה להיכנס לקואליציה ולהיות חלק מאיתנו ביחד זה אפשרי. על המעשים שהוא עושה, אבל אני מוכן למחול, הכל כדי להקים ממשלה נורמלית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים