שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרעי: "הממשלה משתדלת לשפר במה שטעינו"
בראיון תקיף
"בנושא הקורונה" אומר ח"כ אריה דרעי "החלטתי לא להיות אופוזיציונר, ולהסביר למה הם עושים הכול גרוע. אסור לשמוח לאיד כשהממשלה נכשלת, זה בסוף נוגע לחיים שלנו"
אריה דרעי | צילום: דוברות

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ אריה דרעי אומר הערב (ראשון) בראיון ל'קול חי': "מה שקורה בעולם, דברים נוראים, זה אומר שהקב"ה רוצה מאיתנו משהו. גם ברמה הפוליטית צריך לעשות חשבון נפש. הנחמה זה עולם הישיבות שמלא כעת בלומדי תורה".

על נושא הסגר בחגים, אומר דרעי: "לדעתי לא יהיה סגר בחגים ובכלל, הם יודעים שהציבור הרחב לא יקשיב להם. כולם רואים את הבלבול שלהם, יום אחד מנחים כך ויום אחד אחרת. אנחנו לא "מכילים" מתים, חייבים לצאת להתחסן. זה מונע תחלואה קשה".

"בעולם עדיין לא החליטו לחסן ב'בוסטר', על אף הירידה בנוגדנים. אנוכי ונתניהו צעקנו לחסן כבר ב'בוסטר', ומשרד הבריאות החליט לחסן את גילאי הסיכון. שאלו אותי אנשים עם כמות נוגדנים מכובד, לא שכנעתי אותם להתחסן ב'בוסטר', אבל כן לבדוק סרולוגי" אומר דרעי.

"בנושא הקורונה" אומר ח"כ אריה דרעי "החלטתי לא להיות אופוזיציונר, ולהסביר למה הם עושים הכול גרוע. אסור לשמוח לאיד כשהממשלה נכשלת, זה בסוף נוגע לחיים שלנו. להבנתי הם כן משתדלים לשפר במה שטעינו, אני מתפלל שיצליחו".

בסיום התייחס דרעי לסערה שעוררו דבריו בראיון לעיתון משפחה בשבת: "אנשי הציונות הדתית הם אחינו, אין מקום לביקורת עליהם כעת. הם איתנו במאבק. מה שדיברתי זה היה כמו מרן, היה לי חלישות הדעת כשראיתי את מתן כהנא מנסה לשנות את הזהות היהודית. יש לי חברים רבים בגבעת שמואל, דיברתי עליהם מתוך כאב. מגיעים בשבת לביהכנ"ס – ובצהריים הולכים לבלות".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. הכותרת מבלבלת.
    הוא אמר גם: החלטתי לא להיות אופוזיציונר, ולהסביר למה הם עושים הכול גרוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים