שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרעי: "לחצנו על האמריקאים שיפגשו את בנט"
הביקור היה טעות
בראיון ל'קול ברמה' התייחס ח"כ דרעי לטיסתו של בנט לארה"ב, לטיפול הממשלה בקורונה והיטפלותה לעולם התורה וכן תקף את התנהגותה של התקשורת בימים אלו
יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' התייחס יו"ר ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי לשלל דברים על סדר היום הציבורי, ביניהם טיסתו של בנט לארה"ב, התנהלות הממשלה בטיפול במגפת הקורונה, התייחסותה של הממשלה לעולם התורה ועל התקווה כי בסופו של דבר גוש הימין יצליח להביא 61 מנדטים ולהפיל את הממשלה הזו.

דרעי תקף את התקשורת והממשלה: "הרבה שנים לא הייתה לי מנוחת הנפש כמו שיש לי עכשיו. אם הייתי כעת שר הפנים, הייתה מהומה אדירה של התקשורת נגדנו. מהצד השני, אני לא נרדם בלילות בגלל שאני רואה מגמה נוראה נגד היהדות, כשאני רואה מי מציע את הורדת גיל הפטור מגיוס, אני מתחיל לחפש מה האינטרס שעומד מאחורי זה. חברי הממשלה הזאת מנסים ובודקים דרכים כדי לפרום את היצירה המופלאה של עולם התורה".

דרעי גם התייחס לביקורו של בנט בארה"ב: "הביקור של נפתלי בנט בוושינגטון היה טעות. אני מכיר אנשים מבפנים שאמרו לו, אל תיסע לשם, הם עסוקים באפגניסטן. אבל הוא החליט לא להקשיב להם ונסע בכל זאת, האמריקנים לא חיכו לנו. אנחנו לחצנו עליהם בשביל שיקבלו את ראש הממשלה בנט".

בנוגע למגפת הקורונה אמר: "הממשלה כעת מתמודדת עם הקורונה בצורה שונה לגמרי מאיך שאנחנו התנהלנו. אני במקום חברי הממשלה הייתי אומר תודה לבורא עולם ולנתניהו על החיסונים".

לקראת סוף הראיון הטיל דרעי פצצה: "אני מודיע לראשי הרשויות המקומיות, תתכוננו לקבל עוד דם צעיר בבחירות המונציפליות הקרובות. חשוב מאוד לרענן את השורות לצד הניסיון הרב של הוותיקים".

את הראיון סיים דרעי באופטימיות ואמר: "אני מעריך ששר הביטחון, בני גנץ, לא יוכל להיות שותף להפלת הממשלה המכהנת. בסקרי דעת הקהל הליכוד לא יורד ואנחנו מתחזקים. אני מאמין שבסוף גוש הימין יצליח להביא 61 מנדטים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים