שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרעי: "לעצור את הפורעים ולפעול בחומרה"
גינוי תקיף
יעקב אשר: "אין מנוס מהתחושה כי המשטרה פועלת תחת לחץ התקשורת, ובמקום להפעיל שיקול דעת נגררת לעימותי רחוב שלא משיגים את צמצום ההתקהלויות אלא את ההיפך הגמור"
תגיות:
שר הבריאות אריה דרעי | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

יו״ר שס, השר אריה דרעי, הגיב הערב (חמישי) בחריפות לאלימות כלפי המשטרה בבני ברק ואמר כי "האלימות הקשה הערב בבני ברק, של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו".

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר על האלימות נגד שוטרים בבני ברק: "יש לגנות אלימות מכל סוג שהוא ולהבהיר חד משמעית כי זו לא דרכנו. יחד עם זאת אין מנוס מהתחושה כי המשטרה פועלת תחת לחץ התקשורת, ובמקום להפעיל שיקול דעת נגררת לעימותי רחוב שלא משיגים את צמצום ההתקהלויות אלא את ההיפך הגמור, וחבל שכך".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס: "כמי שנלחם באלימות המשטרתית חובה הערב לומר בקול ברור – אלימות היא לא דרך התורה. חובה להוקיע ולגנות את המחזה שראינו הערב. מקווה שימוצה הדין עם אותם מחללי שם שמים".

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) בתגובה לתקיפת השוטרים הערב בבני ברק: "אני מביע זעזוע מההתנהגות המופרעת של תקיפת שוטרי משטרת ישראל. להתנהגות מסוג זה אין מקום בציבור החרדי. אותם פורעים במקום להציל חיי אדם פוגעים בחיי אדם. ראוי יהיה למצות את הדין עם האחראים אשר אינם מייצגים על הציבור החרדי".

ח״כ משה ארבל (ש"ס) בתגובה לתקיפת השוטרים הערב בבני ברק: "אני מביע זעזוע ושאט נפש מאספסוף מופרע הלבוש כחרדיים שפגעו פיזית בשוטרי משטרת ישראל. אין לברבריות מהסוג הזה מקום במחנינו ובחברה חפצת חיים. אני מצפה מרשויות האכיפה למצות את הדין עם פורעים אלו. הם אינם חרדים".

שוטרים בניידת אזרחית של המשטרה הותקפו בבני ברק באלימות קשה על ידי צעירים. בתיעוד מהמקום נראה הרכב האזרחי כששמשותיו מנופצות ודלתותיו פתוחות. המתקהלים הקיפו את הרכב, מנעו ממנו תנועה והתעמתו עם השוטרים.

מהמשטרה נמסר כי "הערב במהלך פעילות של בקרי רישוי בעיר בני ברק החלה התקהלות בלתי חוקית במהלכה הבחינו המתקהלים ברכב ובו שוטרים שהיו בתפקיד, השליכו אבנים לעבר הרכב, ניפצו שמשות וניקרו צמיגים".

"המתקהלים אף ניסו לפתוח את דלתות הניידת, בעוד שוטרים שישבו ברכב נאלצו להזעיק עזרה וחילוץ. בעקבות האירוע שוטרת נפגעה באורח קל. המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים", לשון ההודעה החריפה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים