שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרעי מתייחס לראשונה להסדר הטיעון
בזום לסגנים
בתחילת נאומו, סקר דרעי את המאבק בממשלה ע״י סיעת ש״ס בכנסת, במליאה ובוועדות, ועל הסכנה הרוחנית המרחפת על ענייני הדת במדינה
ח"כ אריה דרעי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ש"ס אריה דרעי קיים הערב (שלישי) שיחת זום לכ-30 סגני ראשי ערים המשתתפים בכנס סגנים באילת. בתחילת נאומו, סקר דרעי את המאבק בממשלה ע״י סיעת ש״ס בכנסת, במליאה ובוועדות, ועל הסכנה הרוחנית המרחפת על ענייני הדת במדינה.

״על הממשלה הזו נאמר ׳בימים ההם אין מלך בישראל – איש הישר בעיניו יעשה׳. בנט לא שולט בממשלה שלו והציבור מבולבל ומאבד אימון. רק בתחום אחד הם תמימי דעים – בהרס הזהות היהודית של המדינה. ליברמן, לפיד, קריב ומיכאלי, וגם כהנא, כל אחד בתחומו תורם את הפגיעה שלו. חשבנו שמנסור עבאס שהוא אדם ׳דתי׳ יסייע לנו אבל התברר שרק התקציבים שלו מעניינים אותו. הוא הפך למרכז הקואליציה״.

דרעי הוסיף: ״מתן כהנא שניסה להכפיש את פעילות ש״ס במשרד הדתות נאלץ לראות השבוע ששרי שס היו הטובים והמקצועיים ביותר, בעקבות נתוני הדו״ח הממשלתי. קיבלנו מהם את משרד הדתות עם תקציב של 4 מליון בלבד למבני דת ומועצות דתיות עם גרעונות ענק. שרי ש״ס חוללו מהפכה, הבאנו עשרות מליונים למבני דת והיום המועצות הדתיות הן גוף עתיר תקציבים לפעילויות״.

בהתייחסו לזירה המקומית אמר דרעי: "ש״ס היא המפלגה המוניציפאלית הגדולה בישראל, אחרינו בפער גדול נמצאת הליכוד ואחריה כל השאר. אתם לא ׳מינויים׳ פוליטיים אלא נציגים הנבחרים פעם אחר פעם ע״י הציבור בזכות הפעילות החזקה שלכם בשטח".

לסיום התייחס דרעי לפרסומים אודותיו בימים האחרונים ואמר: "חשוב לי שתשמעו זאת בקולי – אין לי שום כוונה להרפות ולו לדקה אחת את הפעילות שלי כיו״ר תנועת ש״ס. השליחות שלי היא להיאבק למען היהדות והעזרה לחלשים ואני יעשה זאת איתכם עד ביאת משיח צדקנו. לא חשוב אם בתפקיד זה או אחר. נעשה זאת בברכתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זי״ע ששומר עלינו מלמעלה ולאורם של מועצת חכמי התורה שליט״א ובראשם נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן שליט״א. זכינו למאורי דור שכאלה ואנחנו מנצלים כל יום במחיצתם".

בכנס באילת השתתפו: צביקה כהן מ״מ ר״ע ירושלים, אברהם בצלאל סגר״ע ירושלים, חיים כהן סגר״ע ירושלים, אליהו דדון סגר״ע בני ברק, גדליהו בן שמעון סגר״ע בני ברק, יעקב זכריהו סגר״ע בני ברק, יהודה בוטבול סגר״ע אלעד, יעקב מרציאנו סגר״ע קרית ספר, יהודה עובידי סגר״ע ביתר, אליהו גינת סגר״ע פתח תקוה, בועז ביטון סגר״ע חדרה, שלמה עזרן סגר״ע אופקים, חיים רואש סגר״ע נהריה, צלי מזרחי סגר״ע קרית מלאכי, חיים זברלו סגר״ע חולון, יעקב מעלימי סגר״ע נתיבות, אריה אברהם סגר״ע ירוחם, חגי חדד סגר״ע נתניה, עמי ביטון סגר״ע קרית גת, אברהם עשור סגר״ע אשקלון, נחום אסולין סגר״ע מגדל העמק, פאלי כהן סגר״ע יבנה, מנחם דוד סגר״ע רמת גן, שלמה סיונוב סגר״ע אור יהודה ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים