שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרעי עורר סערה, הבן יענקי נחלץ להגנתו
"המשפחה שילמה"
בנו של יו"ר ש"ס כתב: "כן, גם להורים שלנו מגיע קצת מנוחה ושקט, הם בשר ודם כמו כל בני זוג אחר. כאמור, אנחנו, הילדים, שילמנו להורים את החופשה"
יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס אריה דרעי יצא לחופשה מעבר לים ועורר סערה ותגובות נזעמות כביכול על ניתוק של דרעי, זאת בשל הסמיכות למועד פרסום סרטון חדש שפרסמה ש"ס על יוקר המחייה בישראל, בני משפחתו של דרעי נחלצו להגנתו ואמרו כי הם אלו ששילמו את החופשה עבור ההורים וכי אין מקום לביקורת.

יענקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס, כתב בטוויטר שלו וכתב: "לכל המודאגים: אנחנו, תשעת ילדיהם של אריה ויפה דרעי, הפתענו את ההורים שלנו במלאת 40 שנים לנישואיהם ומימננו להורים את החופשה בשוויץ".

"ראינו צורך לאפשר להורים היקרים שלנו – שמוסרים את חייהם למען הציבור – מעט מנוחה ושקט לאחר שנות סבל של החקירה הקשה והכותרות המופרכות וכפי שהתבטא היועמ"ש בעצמו, ההר לא הוליד אפילו עכברון". כתב דרעי הבן.

עוד הוסיף: "כן, גם להורים שלנו מגיע קצת מנוחה ושקט, הם בשר ודם כמו כל בני זוג אחר. כאמור, אנחנו, הילדים, שילמנו להורים את החופשה, (ארבעה לילות) באהבה גדולה ומכל הלב, ואנחנו לא צריכים להתנצל על כך".

את מכתבו סיים יענקי דרעי: "אנחנו מאחלים לאבא ואמא שיחזרו עם כוחות מחודשים כדי להיאבק נגד גזירות הממשלה הפוגעות בשכבות החלשות וביהדותה של המדינה. למעלה מ-300 אלף האזרחים שהצביעו לש"ס בבחירות האחרונות רוצים את אבא חזק, ואנחנו שמחים וגאים שיש לנו חלק בדאגה להורים שמוסרים את חייהם עבור הציבור החלש".

יו"ר ש"ס דרעי הגיב לציוץ של בנו וכתב: "אוהב אתכם, מעריך מאוד, תודה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סחטיין נציג האומללים. . מעניין מה יגיד אבישי בן חיים על הפריבילג שאינו מודע לפרבגיליותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים