שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » דרעי שוחח עם מקבילו ממרוקו – הוזמן לביקור
העלה זכרונות ילדות
שר דרעי סיכם עם מקבילו המרוקני שיוקם צוות מטעם שני משרדי הפנים להעמקת הקשר בין המדינות ולבחינת הבאת עובדים זרים לענף הסיעוד ובחינת הפטור מאשרות
אריה דרעי משוחח בטלפון | צילום: דוברות

שר הפנים אריה דרעי, קיים הבוקר (שני) שיחה טלפונית חמה וידידותית עם מקבילו שר הפנים המרוקני, עבד אלופי לפתית. השניים בירכו על הסכם השלום והידידות בין ישראל ומרוקו והשר דרעי העלה זכרונות ילדות מעיר הולדתו מקנס במרוקו.

לבקשת השר דרעי יוקם צוות מטעם שני משרדי הפנים יחד עם מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה פרופ' שלמה מור יוסף ומנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן בשיתוף פעולה עם צוות משרד הפנים המרוקני להעמקת הקשר בין המדינות ולבחינת הבאת עובדים זרים לענף הסיעוד ובחינת הפטור מאשרות.

השניים, שוחחו על התמודדות המדינות עם נגיף קורונה בצל התגברות התחלואה בעקבות המוטציה, ומתן החיסונים. שר הפנים המרוקני הודה לשר דרעי על השיחה ושיתוף הפעולה והזמינו לביקור במרוקו. השר דרעי נענה להזמנה והזמינו לביקור במדינת ישראל.

כזכור, דרעי פנה לאחרונה למזכירות הכנסת בבקשה להניח על שולחנה את הסכם הפטור מאשרות לבעלי דרכונים דיפלומטיים ודרכוני השירות בין ממשלת ישראל לבין ממשלת ממלכת מרוקו לצורך אשרורו.

ההסכם הונח, כמקובל, בנוסחו העברי, הערבי והאנגלי ואשרורו על ידי הכנסת נדרש כחלק מהליך כניסתו לתוקף. דרעי אמר כי "כיליד מרוקו, שעלה לישראל בגיל 9, החתימה על ההסכם עם מרוקו היא ארוע מרגש מאד. אני שמח על הידוק היחסים עם ממשלת מרוקו ואני מקווה ומייחל שבקרוב יצטרפו אליה מדינות ערביות נוספות"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים