שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האבטחה סביב בנט ושקד – אחת לפני הגבוהה
לאחר איומים
המשטרה תגברה מאתמול את הסיורים סביב בתיהם, ואף עוקבת אחרי פרסומים נגדם ברשתות החברתיות. חבר הכנסת יאיר לפיד לא מאוים אך הוא מאובטח מתוקף תפקידו
בטחון אילוסטרציה | צילום: Jose HERNANDEZ Camera 51, שאטרסטוק

יממה לאחר שהודיע קצין הכנסת על הצמדת אבטחה לח"כ איילת שקד, ולאחר שמוקדם יותר השבוע תוגברה האבטחה גם סביב ח"כ נפתלי בנט. לאחר שאמש הודיע בנט בהצהרה כי הוחלט ללכת על הקמת ממשלה ביחד עם יש עתיד, וברקע האיומים שקיבלו בימים האחרונים. רמת האיומים נגד בנט ושקד עלתה היום לרמה חמש מתוך שש, דרגה אחת לפני הרמה הגבוהה ביותר.

מול ביתם של בנט ושקד יוצבו שומרים. המשטרה תגברה מאתמול את הסיורים סביב בתיהם, ואף עוקבת אחרי פרסומים נגדם ברשתות החברתיות. חבר הכנסת יאיר לפיד לא מאוים אך הוא מאובטח מתוקף תפקידו כיו"ר האופוזיציה על ידי היחידה לאבטחת אישים בשב"כ.

עוד דווח כי במשטרה הונחו להיערך בכל האמצעים הנדרשים למחאות באזור מגוריהם, כדוגמת אלו שהתקיימו בימים האחרונים, שעשויות להיות סוערות אף יותר. בהוראת קצין הכנסת בנט נוסע ברכב ממוגן.

כזכור, יו"ר ימינה, נפתלי בנט, אמר אמש (ראשון) כי יפעל להקמת ממשלת אחדות עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בהצהרה שנשא לתקשורת ממשכן הכנסת, אמר בנט כי "ברגע מכריע כזה צריך לקחת אחריות. לכן, אני מודיע היום שבכוונתי לפעול בכל כוחי כדי להקים ממשלת אחדות לאומית עם ידידי, יאיר לפיד. ביחד נחלץ את המדינה מהסחרור, ונחזיר את ישראל למסלולה". בהמשך אמור גם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשאת הצהרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים