שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האברך שנעדר אותר כשהוא בריא ושלם
בחסדי שמיים
לאחר שהוקפצה יחידת הכלבנים ומסוקים של המשטרה הצטרפו לחיפושים ומתנדבים החלו להגיע לאזור, נמצא האברך לפני שעה קלה כהוא בריא ושלם
תגיות:
מסוק משטרתי תמונת אילוסטרציה | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

בחסדי שמיים, בתום חיפושים נרחבים והתערבות המשטרה, הנעדר האברך יעקב עופר ענבל אותר כשהוא בריא ושלם.

כזכור, מאז אתמול בצהריים (ג') באיזור השעה 16:00, נותק הקשר עם הרב יעקב עופר ענבל, בן 51, שנראה בפעם האחרונה בחצבה שבכביש 90 ומאז נותק עמו הקשר ואבדו עקבותיו.

משעות הבוקר נערכו אחריו חיפושים נרחבים ובשעות האחרונות אף פרסמה המשטרה הודעה בה היא מבקשת מהציבור עזרה בחיפושו תוך תיאור מראהו ולבושו. יחידת הכלבנים ומסוקים של המשטרה הצטרפו לחיפושים ומתנדבים החלו להגיע לאזור. כאמור, לפני שעה קלה הוא אותר בריא ושלם.

הודעת המשטרה: משטרת ישראל / תחנת לב הבירה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר יעקב עופר ענבל (51) אשר נראה ביום שלישי05/10/2021 בשעה 16:00, בכביש 90 ומאז נותק עמו הקשר ואבדו עקבותיו. תיאורו: שיער בלונדיני/ ג'ינג'י, זקן לבן אפור. ככל הידוע לבש- חולצה מכופתרת בצבע לבן, מכנסיים שחורים ומשקפי ראיה. כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל.

מבירור עולה כי הנעדר יצר קשר עם בני משפחתו ועדכן אותם כי מכשיר הסלולר שלו נרטב ולכן ייתכן שלא יהיה זמין. ככל שחלפו השעות החלו בני המשפחה לדאוג לשלומו והבוקר החלו חיפושים נרחבים עד לאיתורו בחסדי שמים.

המשטרה: הנעדר יעקב עופר ענבל אותר והכל כשורה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים