שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » האדמו"רים וראשי הישיבות יתכנסו מחר בבני ברק
כינוס המועצות
בחזית מאוחדת מול המערכה על היהדות החרדית: מחר צפויים להתכנס בבני ברק חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ושל דגל התורה לקראת הבחירות הקרובות לכנסת
כינוס מועצות גדולי התורה | צילום: שוקי לרר

מחר (שלישי) צפויים להתכנס גדולי ומאורי הדור, חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ושל דגל התורה, לכינוס מיוחד לקראת הבחירות הקרובות לכנסת.

מסתמן כי אסיפת האדמו"רים וראשי הישיבות, תתקיים מחר בשעות אחרי הצהריים באולמי היכלי הפאר, שברחוב שלמה המלך בבני ברק.

יצוין גם, כי ככל הנראה, מספר אדמו"רים ב'מועצת', שאינם מתגוררים בעיר התורה בני ברק, צפויים להיעדר מהכינוס המיוחד, מחמת אילוצים ונסיבות שונות.

כינוס ה'מועצת' יתקיים לאחר שבמהלך השבת שחלפה הוכרז על חובת ההצבעה למפלגת יהדות התורה, בבתי הכנסת הגדולים של אדמו"רי המועצת, בגור, ויז'ניץ, צאנז, באיאן, סאדיגורה ודז'יקוב ויז'ניץ.

כמו"כ, גם מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א יצא במסע נרחב בימים האחרונים כדי לעורר את עולם התורה הליטאי ולעודד את הציבור לפעול ולהפעיל למען הצלחת הרשימה לכנסת.

מרן ראש הישיבה עורר אתמול בכינוס בביתו על חובת המערכה הקדושה בהצבעה לרשימת יהדות התורה שסימנה ג': "יש הסתה גדולה מאוד נגד הציבור החרדי רוצים לגזור גזרות על החינוך על השבת על התורה, גזירות שמד ממש".

הרב אדלשטיין המשיך כי "יש תעמולה גדולה בתקשורת, זה סכנה גדולה, ההסתה משפיעה, החילונים מושפעים מההסתה, זה סכנה גדולה בשבילינו אם הם יכניסו הרבה נציגים לכנסת, לכן העצה המעשית היא להכניס כמה שיותר נציגים משלנו לכנסת שיהיה כמה שפחות מהמסיתים, זה העצה היחידה אחרת זה דבר מאוד מסוכן".

כאן הצהיר נשיא המועצת כי "כל אחד בחוג שלו ישפיע שיצביעו בבחירות לג'. אלו שיש להם טענות ודרישות שהם לא מקבלים את מה שמגיע להם, זה חשבונות אישיים, זה לא סיבה לא להצביע כי אז יהיה יותר גרוע. לכן חובה להצביע ג יהדות התורה והשבת ולהשפיע כמה שיותר. חוץ מזה שזה קידוש השם כל אחד שמצביע ג מכריז שמשה אמת ותורתו אמת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים