שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "הניחו את דרכיכם הנלוזות": המסר למסיתים
החלטות המועצת
אחרי הכינוס אמש, מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל יוצאת ב"קריאה וזעקה כי עתה עת מלחמה לה' מול הקמים לקעקע יסודות הדת היהודית ולפגוע בציבור שומרי התורה"

ביומני אגודת ישראל פורסם הבוקר (חמישי) החלטות מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שהתכנסה אמש: "מועצת גדולי התורה קוראת לכלל ישראל לשפוך שיח תפילה ותחנונים לפני הבורא יתברך שמו, נוכח הימים הקשים שעוברים על בית ישראל מבית ומבחוץ ברוחניות ובגשמיות. שומר ישראל ברחמיו ובחסדיו יושיע את עמו בכלל ובפרט וכימי צאתך מארץ מצרים יראנו נפלאות".

"מועצת גדולי התורה קוראת לכל אלה שחרתו על דגלם את רדיפת הדת ועקירת כל דבר שבקדושה, אנא, הניחו את דרכיכם הנלוזות כי היא לא תצלח בשום אופן ונזכה כולנו לעשות רצונו בלבב שלם".

"מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי נציגי יהדות התורה העומדים בעוז ובגבורה ובתעצומות נפש מקדשים שם שמים ועושים ככל יכולתם לעזור לכלל ולפרט, תוך ציות מוחלט לדעת גדולי התורה והחסידות".

"מועצת גדולי התורה קוראת קריאה וזעקה כי עתה עת מלחמה לה' מול הקמים לקעקע יסודות הדת היהודית ולפגוע בציבור שומרי התורה. על כן, כל אשר לבבו פונה אל ה', נדרש לציית לקול גדולי הדורות בעבר ובהווה, להיות ממקדשי ה' ברבים ולהצביע, הוא ובני ביתו, בבחירות הקרובות, ביום י' בניסן, על אף הטרדות והטרחות של ערב פסח, אך ורק לרשימת יהדות התורה והשבת שסימנה ג' ויתברכו בנחת דקדושה מכל צאצאיהם".

"מועצת גדולי התורה מביעה דאגה מהשאננות הפושה בקרב המחנה ודורשת להיחלץ חושים ולפעול בהתלהבות ובחריצות בפעולות מעשיות כדי להגדיל את כוחה של רשימת יהדות התורה והשבת שסימנה ג' וככל שיגדל מספר המצביעים, יש בזה קידוש שם שמים ברבים".

"מועצת גדולי התורה מברכת את כל המצביעים והפועלים למען רשימת יהדות התורה והשבת שסימנה ג', שיינצלו מכל גזירה רעה ואך טוב וחסד יהיו בבתיהם כל הימים, בבני חיי ומזוני, יתברכו בפסח כשר ושמח, ונזכה לאכול שם מן הפסחים ומן הזבחים, אמן כן יהי רצון", לשון ההחלטות של מרנן האדמו"רים.

בידיעה שפורסמה על ידי ביטאוני המפלגה בסמוך להחלטות נכתב כי "מועצת גדולי התורה התכנ־סה אמש בירושלים, והיא מורה להצביע אך ורק לרשימת יהדות התורה והשבת ג', שהיא היחידה הפועלת בסמכות ובכפיפות למועצות גדולי התורה. מועצת גדולי התורה ביטאה את כאבה על פגיעות בקדשי ישראל מצד עויני
הדת ושופטי בג"צ. מועצת גדולי התורה מביעה דאגה מהשאננות בקרב המחנה, וגדולי ישראל דורשים בהחלטתם מכל אחד לפעול בדרכים מעשיות להצלחת הרשימה, וגם מברכים את המצביעים והפעילים להינצל מגזירה רעה ולזכות לחסדי ה' בבתיהם ולנחת יהודית".

בידיעה מתואר כי "הדיון היה בתחושת חירום של שעת סכנה לקדשי ישראל מול רדיפת הדת ושומריה, וההסתה החמורה נגד הציבור החרדי באופן גלוי ובוטה. כשבמערכת בחירות רביעיות אלה, בהמשך לקודמות ובהסלמה של המסרים והאיומים – קמים אנשים מזרע ישראל שמכריזים בריש גלי על מזימותיהם וכוונותיהם, לפגוע בתורה ושמירת מצוותיה, לחבל באפשרות שניתנת להגות בתורה. ועוד יותר מכך, לפגוע פיזית ח"ו ביהודי שומרי תורה ומצוות".

"כינוס מועצת גדולי התורה בא ימים אחדים לפני מועד הבחירות לכנסת, נוכח הסכנות הנוראות לרדיפת דת ישראל וההסתה החמורה מכיוונים שונים, בכוונה לרמוס את זכויות הציבור החרדי".

"מועצת גדולי התורה לא התכנסה בשנה האחרונה, עקב המגבלות שנוצרו בשל המצב עם פרוץ הנגיף, ל"ע. עתה, ב"ה מתאפשר הדבר, ומרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א התוועדו העדה, לעת הזאת, שבה משנאי התורה נשאו ראש, והציבור נקרא להתייצב לעמוד על משמר קדשי ישראל וזכויותיו הנרמסות של הציבור התורתי".

"מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט"א, דנו בכאב עמוק, בפגיעות בקדשי ישראל ובהסתה החמורה נגד כל הקדוש והיקר. הועלה נושא התחבורה הציבורית, שראשי ערים מפעילים במצח נחושה בשבת קודש, תוך רמיסת קדושתה בגלגלי הרכבים. זאת לצד חילולי שבת בפתיחת עסקים בשבת ובהפיכת שבת קודש ליום שיפוצים ועבודות תחזוקה, רחמנא ליצלן, תוך פגיעה אנושה גם בסטטוס קוו שהיה מקובל מאז קום המדינה, מבלי להתחשב בכאב שזה גורם לכל יהודי שהשבת יקרה ללבו".

"התייחסות מיוחדת בדיון עסקה בפגיעות המתמשכות של בג"צ בקדשי ישראל. ערב פסח, בעוד בית ישראל מתאמץ לסלק את החמץ מביתו, כדת היהודית מזה אלפי שנים, זכר ליציאת מצרים, אנו עומדים מול החלטה מתריסה של בג"צ הכופה על בתי חולים להרשות הכנסת חמץ בפסח בין כותלי המוסד הרפואי. החלטה הפוגעת בקדשי ישראל ובעם ישראל ואחדותו, שכן כמעט אין יהודי שלא נשמר מחמץ בפסח. בג"צ החליט גם לפרוץ את חומות עם ישראל ולכפות הכרה ב'גיור' רפורמי. החלטה זו משמעותה הכנסת גויים לכרם ישראל והתבוללות באישור רשמי", לשון הידיעה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים