שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » התנצלות המנכ"ל לאחר גירוש האדמו"ר
חשיפת 'בחזית'
האדמו"ר מויזניץ ירושלים ידוע זה שנים ארוכות כעסקן רפואי אשר לו דלתות פתוחות בהיכלי הרפואה בארה"ב • לאחר שהחליט לפעול נגד אדישותם המופגנת של הצוותים הרפואיים, הם החליטו 'להראות לו את הדרך' החוצה, מה שהביא להתערבות מנהל בית החולים
בית החולים מאונט סיני במנהטן | צילום: דוברות בית החולים

מצבם של חולי הקורונה המאושפזים בבתי החולים בארה"ב כידוע בכי רע. ובשל כך אנשים רבים מעדיפים להתמודד עם הנגיף בביתם הפרטי, ובכך להגביר את סיכויים להבריא מהר יותר מאשר להתאשפז בבתי החולים שם המצב חמור פי כמה, עד כדי ניתוק מוחלט מבני המשפחה והסובבים שאינם מורשים לבקר בתוככי המחלקות מחשש להידבקות, כך שבהיעדר בקרה ופיקוח, חולים רבים שהוזנחו נפחו ל"ע את נשמתם על מיטת בית החולים.

האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים ידוע כאחד שידו שלוחה בענייני עסקנות רפואית . לאדמו"ר קשר אישי עם גדולי הרופאים בארה"ב עמם עומד הוא בקשר שוטף. בין היתר נוהג האדמו"ר לבקר מאושפזים בבתי החולים ולנסות לסייע בעצה והכוונה.

כחלק מפעילותו הברוכה במהלך ימי הקורונה, ומתוך מטרה להקל את סבלם של החולים המאושפזים בבתי החולים, יצא האדמו"ר במיזם ייחודי בבית החולים 'מאונט סיני' שבמנהטן. מסירת 'טאבלט' לידי המאושפזים על מנת שאלו יוכלו ליצור קשר עם בני משפחותיהם ולעדכנם אודות מצבם לאור הניתוק הממושך, בשל האשפוז המוקפד.

הדבר לא עמד לרוחם של צוות בית החולים שמטבע הדברים ראה בכך ערעור על אופן תפקודם בעת המשבר ואלו החליטו לערב את אנשי האבטחה ולשלול מהאדמו"ר את האישור המיוחד שנשא ואשר פתח בפניו את דלתות רבות. לאדמו"ר הובהר, כי עד לסיום משבר הקורונה תישלל ממנו הזכות להסתובב במסדרונות בתי החולים.

זמן קצר לאחר שהאדמו"ר נאלץ לשוב על עקבותיו, התקבלה במעונו שיחת טלפון. על הקו היה לא אחר מאשר מנהל בית החולים שביקש את סליחתו של האדמו"ר על התנהלות הצוות הרפואי ויחסם המחפיר, כשהוא מבהיר כי הצוות הרפואי יידרש להבהרות בעניין.

המנהל הפציר באדמו"ר לשוב לבית החולים ולהמשיך במסע הקודש שלו בין במחלקות השונות בינות למיטות המאושפזים, "אני צריך אותך, אל תלך, נוכחותך חשובה לנו עד מאוד" הצהיר מנהל בית החולים 'מאונט סיני' תוך שהוא מבטיח כי מעתה ואילך שוב יהיו שערי בית החולים פתוחים בפניו כבעבר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים