שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו במסע בזק לחיזוק בארץ
תיעוד
מפגש נדיר ומרגש נערך אמש בין הרה"צ רבי יעקב מאיר שכטר לאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, במסגרת מסע בזק לחיזוק בארץ
הרה"צ ר' יעקב מאיר שכטר והאדמו"ר רבי ישעיה פינטו | צילום: באדיבות המצלם

מסע בזק של עשרים וארבע שעות נערך אמש, בביקורו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, שהגיע בטיסה ישירה ממרוקו, כשבשעת ליל מאוחרת נערכה קבלת פנים של תלמידיו ומקורביו שנמשכה עד סמוך לנץ החמה. מייד לאחר התפילה, נערך מפגש מדהים במעונו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר, שיצא לקבל את פני הרב פינטו ובנו הרה"צ רבי יואל משה, כשהם יושבים בסוד שיח שעה ארוכה, בשיח של תורה וחסידות.

במהלך השיחה חיזק הרה"צ את הרב פינטו, והתבטא כי הוא המזכה הרבים הגדול שבדור, שהעמיד אלפי ורבבות תלמידים, בכל רחבי העולם, והדגיש במיוחד את נושא שמירת חומות ההלכה, שעליהם מסר הרב פינטו את כל כוחו, כשהוא מברכו כי "יאריך ימים על ממלכתו".

במהלך השיחה התבטא הגה"צ רבי יעקב מאיר בחריפות כנגד החורבן שממיתים בימים אלו, אינשי דלא מעלי מהקהילה היהודית במרוקו,  יהודים הרחוקים משמירת תורה ומצוות, שמכשילים תיירים רבים מכל רחבי העולם, באכילת נו"ט, ומצטרף לקריאת גדולי ישראל למנוע את המכשולות הגדולים בהלכה.

בהמשך העניק האדמו"ר להגה"צ שליט"א, את ספרו "שפכי כמים" המבוסס על מאות שיעורים ואגרות שנמסרו בכל רחבי תבל בימי הקורונה, כשהרה"צ רבי יעקב מאיר מעניק לו את ההגדה של פסח החדשה שיצאה מתורתו, והשנים מפליגים בדברי תורה וחיזוק, לקראת ימי חג הפסח. ובהם עובדות שסיפר הגה"צ מגדולי הדור הקודם בצילם הוא שהה כהרה"צ רבי מוטל סלונימער, והמקובל ריא"ז מרגליות זיע"א, ורבי יאשיהו מספר מזקנו ה"בבא מאיר", ומרבותיו, בסוד שיח שרפי קודש

בסיומו של המפגש המרגש, שהתארך בסוד שיח צדיקים, יצא הרה"צ בליווי הרב פינטו, עד לרחובה של עיר, כשהמונים מתאספים באים לחזות במאורע הייחודי של הצדיקים הפוסעים יחדיו ברחובות שכונת מאה שערים. מייד לאחר מכן יצא הרב פינטו לסדרת  שיעורים ומפגשים, שהחלה במפגש עם השגריר האמריקני ב"מוזיאון הסובלנות, והמשיך בששה שיעורים שיעורי תורה המונים כשאלפי איש השתתפו במהלך היום בשיעורים שונים שנערכו בזה אחר זה, במשך כל שעות היום,  בירושלים בת ים, רחובות, אשקלון, ובאשדוד, ולאחריהם הגיע האדמו"ר לבית אביו נשיא "שובה ישראל" ורבה של אשדוד וקרית מלאכי, הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו, כשהמנים נמצאים בבית ומחוצה לו, לשעה של שיח תורני.

מייד לאחר מכן, יצא הרב פינטו להיכל ישיבת "שובה ישראל" באשדוד, שם המתינו כחמשת אלפים איש, שהתאספו לקבל ברכת החג מהרב, וערכה אישית ובה מצות ויין, כשהם מלוים את הרב בשירה אדירה, בצאתו בחזרה לשדה התעופה, בדרכו לקהילות שובה ישראל בארה"ב.

צילומים: נפתלי לרר, שמעון טוויטו, יעקב גרובר, אליהו סווד

1
צילום:
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
13
צילום:
14
צילום:
15
צילום:
16
צילום:
17
צילום:
18
צילום:
19
צילום:
20
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הרה"צ… הרה"ק… הרה"ט…. הרה"ש…. הרה"ג…. והרה"נ…. כ"ק האדמו"ר הספרדי…. ראש גולת אריאל….. רב הראשי למדינת מורוקו וגלילותיה…..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים